Late innestelingsbloeding? Of iets mis met baarmoeder?

Hoi iedereen, ik wil graag mijn verhaal doen en wellicht dat iemand dit herkent en een ervaring wilt/ kan uitwisselen. Ik heb een dochter van 5 en 1.5 waar ik dit niet meegemaakt heb. Wil mezelf niet gek maken en de stap naar de dokter ligt net even iets hoger voor mij... Vandaar dit bericht

Afgelopen oktober ben ik bij 16e ongesteld geworden verliep eigenlijk zoals ik gewend was. In eind oktober/ begin november had ik blaasontsteking klachten, gemeenschap gehad op de 5e en hierna ook in aanloop van menstruatie gegaan dit is op de 8 nov doorgezet. Wel nog mijn urnine gebracht naar de huisarts maar deze gaf negatief resultaat voor een blaasontsteking. (Klachten waren veel plassen maar hielden geleidelijk weer op, waarschijnlijk al weggedronken)

Verder mij prima gevoeld! In november 3 maal gemeenschap gehad verdeeld over de maand. Laatste gemeenschap was op 25 november.

Op 6 december zeurde mijn buik en onderrug. 7 december had ik menstruatie pijnen smiddags, en hierop volgde 1/3 van mijn inlegkruisje in bruinrood verlies. Dit was eenmalig en hierna volgde enkel wat lichtbruinige vlekjes op de inlegkruisjes. Hierbij had ik een iets zeurderig gevoel in buik en onderrug, regelmatig hoofdpijn en met vlagen vooral na de koffie misselijk. Dit duurde tot afgelopen maandag ochtend vroeg het laatste plekje. Samen 6 dagen, het was alles behalve wat ik herken.

Afgelopen dagen en op moment witvloed/ waterigere afscheidig. Voelt regelmatig vochtiger maar geen kleur te zien. (Draag een inlegkruisje) ook ervaar ik een moeilijke stoelgang...

Kan het zo zijn,
dat de 25e nov mijn ovulatie dag was en de eventuele innesteling op dag 12/(13?) En hierna volgt voor 6 dan heeel minimaal af en toe lichtbruinige vlekjes en af en toe met afvegen dit zie.

Ik heb al tweemaal een zwangerschapstest gedaan, omdat ik op dit moment niets herken als wat ik wel herken van mijn lichaam.

Wanneer zou ik een test kunnen doen? Als uiterste? Ergens ook bang dat er iets met me baarmoeder aan de hand is.

Herkent iemand dit? Eventueel advies voor mij?

Liefs een bezorgde moeder ?
 
Hi Essil! Dank voor je snelle reactie, ik heb weliswaar nog wel op het internet gelezen dat het kan wisselen door mocht het zo zijn een late innesteling en hier dan een bloeding van. 
Nog even als duidelijkheid tussen de menstruatie van oktober naar november zit er korter tijd, begin dag van oktober 16 en november 5. Kan dit iets verklaren? Geen gemeenschap gehad. 
 
- Meer reacties zijn welkom 
 
Terug
Bovenaan