late tip tegen maagzuur

A

Anoniem

Guest
hoi

het klinkt raar maar seven up drinken werkt super tegen maagzuur,had gisterenavond het zuur en heb voor de zekerheid een blikje mee naar boven genomen en vannacht had ik het weer en een kleinslokje seven up en heb er geen last meer van gehad. gr wendy

Helaas werkt dat bij mij niet (koolzuur)
Maar melk drinken en Maalox innemen wel!

Groetjes ingeborg

ik heb er dit keer minder last van als met mijn dochter, maar vla melk en al die dingen hielp bij mij niet.
Ik had ook elke keer lucht vast zitten en ik kwam er alleen vanaf als ik die boer er uit had gewerkt. Alleen was dat een probleem, want die wilde dus niet.

Susses met de laatste loodjes, zodra de kleine geboren is, ben je ook van je maagzuur af. ff wachten dus nog

Groetjes Alma

Gewoon een Rennie nemen helpt ook en mag gewoon tijdens de zwangerschap hoor!

Bij mij helpen meeste trucjes ook niet. Zelfs de Rennies niet helaas.
Bij een beetje maagzuur wel, maar 's avonds heb ik er vaak zoveel last van en ben ik zo misselijk dat ik zelfs moet overgeven ervan. Daarna is het wel over, dat is het enige voordeel.
Maar vermoeiend is het wel op bijna elke avond te moeten overgeven! Dat is het enige waar ik echt blij mee ben als het over is na de zwangerschap!

hoi

ja van die rennies nemen kan ook maar die werken bij mij niet zo goed en vind ze smerig,en melk helpt maar effe.als de kleine wat ingedaald is zullen we er wat minder last van hebben hoop ik. gr wendy34,5wk

Terug
Bovenaan