Late voeding vervroegen ???

Wie kan mij helpen......
Milan is nu 5 maand en 1 weekje oud en krijgt 4 flesvoedingen.
Ook zit hij al op volledig fruit en groente op aanraden van het CB. Maar nu het volgende, Milan krijgt zijn laatste fles om 22.00 uur soms zelf 22.30 uur. Maar ik lees bij heel veel van jullie dat de kindjes de laatste fles al rond 19.00 uur krijgen. Hoe doen jullie dat ?? Milan heeft ongeveer 5 uur tussen de flessen zitten, soms iets korter, soms iets langer. Hebben jullie een voorbeeld of schema voor mij zodat ik ook van de "vervelende" late voeding afkom ??

Jolanda

Hoi

Wat ik deed was op een gegeven moment elke dag een kwartier eerder de fles geven en dan kijken hoe ze daar op reageerde en als ze gwoon het zelfde bleef slapen snachts dan gingen we weer een kwartier eerder doen en zo blijf je dat doen totdat je op een gegeven moment bv om 8 uur laatste fles kunt geven of eerder nog.Jemoet gewoon afbouwen per dag joh daar merken ze niet veel van.moet je wel je andere tijden misschien wat aan passen.En dan op een gegeven moment ligt de kleine om 19.00 half 8 op bed en dan hebben jullie lekker een hele avond zonder zorgen.HEERLIJK.
probeer het eens   zou ik zeggen.groetjes wendy

precies zoals ze zegt!!
En (bij mij tenminste) komt de volgende dag met de nieuwe voeding, en de nieuwe tijden dan ook weer gelijk goed.
Voor de 1e voeding maak ik mijn kleine nooit wakker.
Je kan zelf eventueel een klein rekensommetje maken, hoelang de nacht wordt doorgeslapen?? Dan kan je ongeveer kijken hoelaat ze dan met de nieuwe tijden s'Ochtends honger heeft.
Moet er wel bij zeggen dat bij de laatste fles er hier 2,5 eetlepel rijstebloem doorheen gaan.

Succes!!

Terug
Bovenaan