Late voeding vervroegen ???

Wie kan mij helpen......
Milan is nu 5 maand en 1 weekje oud en krijgt 4 flesvoedingen.
Ook zit hij al op volledig fruit en groente op aanraden van het CB. Maar nu het volgende, Milan krijgt zijn laatste fles om 22.00 uur soms zelf 22.30 uur. Maar ik lees bij heel veel van jullie dat de kindjes de laatste fles al rond 19.00 uur krijgen. Hoe doen jullie dat ?? Milan heeft ongeveer 5 uur tussen de flessen zitten, soms iets korter, soms iets langer. Hebben jullie een voorbeeld of schema voor mij zodat ik ook van de "vervelende" late voeding afkom ??

Jolanda

Hoi, ik ben Marielle mv Noortje. Ik ben een actieve mee-lezer. Maar dacht ik zal eens reageren, omdat ik een maand geleden met ongeveer hetzelfde probleem zat als jij. Noortje is nu 6 maanden en met 5 1/2 maand ben ik met het volgende schema begonnen. Dit werkt prima voor ons, ging eigenlijk meteen goed.

07.00 uur                        drinken bij mama + verschonen + terug in bed.

10.00 uur                        in badje.

10.30 uur                        fruithap (half potje van 4 maanden, soms  wat meer) + spelen.

11.30/12.00 uur      fles (180ml  water + 6 scheppen melkpoeder),  verschonen, naar  bed.

14.30 uur                        spelen.

15.00 uur                        groentenhap (heel potje van 4 maanden) + spelen/wandelen.

16.00 uur                        fles (180ml water + 6 scheppen melkpoeder + soms 2 schepjes pap) + verschonen + naar bed.

18.30 uur                        spelen.

19.30/20.00 uur      drinken bij mama + verschonen + terug in bed.

Ik hoop dat je er iets mee kunt. Groetjes van Marielle

bij mij gaat het als volgt

7.30 papfles

9.30 fruit

12.00 fles melk en een broodje

van 13.30 tot 17.00 slaapt ze

17.30 groente en toetje

19.00 in bad en daarna een fles

dit doe ik vanaf ze 6 maanden is

Terug
Bovenaan