late voeding vervroegen

Hoi, hoi,
Isis is bijna 3 maanden, weegt bijna 5 kilo en drinkt 5 flessen van 165ml. De laatste fles krijgt ze om 23.00uur. Zou ik die al een uurtje kunnen vervroegen, naar 22.00 uur? Wat is jullie ervaring. Ze slaapt sinds +/- 1 week door, 's morgens krijgt ze rond kwart voor 7 eerste fles, dan is ze pas echt goed wakker (na zessen horen we haar wat pruttelen, maar zijn oogjes nog dicht)
x Esther

Gewoon proberen!! Je merkt het vanzelf. Mijn man geeft altijd de laatste fles om 23.00 en vindt dit gene probleem. Hij gaat toch nooit vroeg slapen. En omdat Marijn het er zo goed op doet, laten we het voorlopig even zo. Hij is nu bijna 4 maanden en zit dus ook nog op 5 flessen van ca. 180/190cc. per keer.

Hoi,
mijn man kan zelden laatste en eerste  fles geven, wegens onregelmatige diensten. Of hij is niet thuis, of hij moet vroeg naar bed wegens vroege dienst. Als Isis haar fles nu iets eerder krijgt lig ik ook iets eerder in bed. Maar alleen als het bij haar werkt tuurlijk!
x Esther

Hoi
Mijn dochter van 2.5 maanden kreeg met borstvoeding de laatste om 20 uur en sliep tot 5-6. Nu met fles houd ik het aan. Ik doe de laatste voedingen om de 3 uur zodat het uitkomt en dat lukt.
Als ik haar om 22 uur de fles geef slaapt ze alsnog tot 5-6 uur maar heeft dan minder geslapen.
Ga naar je gevoel en probier het uit.

Groetjes

Terug
Bovenaan