Laten doorslapen??

Hoi,
Mijn dochtertje is nu 12 weken. En sinds een paar dagen wordt ze niet om 8:00u wakker maar tussen 10 en 11 uur!!
Als ze `s avonds de fles krijgt om 11u, wordt ze 10:30 wakker. Zoals vandaag het geval was.
Mag dit eigenlijk al? Doorslapen?
Ik zit er over na te denken om de laatste fles eerder te geven.
Wie heeft dit ook meegemaakt?
Groetjes Inge
 
hallo mijn zoontje is 3,5 maand en slaapt soms ook al helemaal door,
het ligt er bij hem nog even aan hoe laat de 1 na laatste voeding is, maar soms is hij dan wat later en dan laat ik de laatste fles ook vallen
het cb zij bij mij dat het meestal met 4 maanden is als ze zo doorslapen maar als het wat eerder is is niet zo erg,als ze maar goed op gewicht zijn denk ik.
mijn zoontje kan ook bijna helemaal van de late fles af denk ik want ik krijg hem savonds niet meer echt goed wakker en bij de late voeding drinkt hij ook maar de helft.

ze moeten wel sowieso 4 flessen van 200 drinken
 
Onze dochter sliep met 4 weken al door. We maakte haar steeds nog wakker voor de nachtfles, maar daar dronk ze eigenlijk nooit iets van. In overleg met het cb toen besloten om de nachtfles weg te laten. Onze dochter sliep toen van 21.30-07.00. Dus ik denk dat je haar wel door mag laten slapen. Maar 10.30 is wel lang, kan je wel zelf ook uitslapen, ideaal.
 
Ik zou de laatste fles van 11.00 eraf halen en dan om 8 uur voeden. Zo heb je een natuurlijk ritme en kun je zelf vroeger naar bed. Of is ze om 11 uur echt hongerig en heeft ze die fles nodig?
Enne.... als ze zonder kunnen, gewoon lekker laten slapen. Geniet ervan.... bij velen is het anders en er kunnen ook nog onrustige nachten komen, dus neem het ervan!

xx
 
Hallo,

Onze meid heeft vanaf dag een doorgeslapen. Ze kreeg de laatste fles om 23.30 uur en dan 's morgens om 7.30 uur weer de eerste. Wij hebben haar nooit wakker gemaakt voor te voeden. De laatste fles deden we altijd in stilte en daarna ging ze direct weer naar bed. Toen ze van die fles steeds minder ging drinken hebben we in overleg met het cb die fles eraf gehaald.

Ik vind 10.30 uur ook wel erg lang. Is natuurlijk wel fijn want dan kun je zelf ook uitslapen. Maar ik zou toch gaan proberen om er een natuurlijk ritme van te maken, dus rond 8.00 uur 's morgens voeden.

Groetjes Anninas
 
Onze zoon sliep vanaf week 11 door. Om 2200 uur kreeg hij zijn laatste fles en om 0900 uur maakte ik heb wakker. Nu is hij bijna 7 maanden en krijgt om 2030 zijn laatste fles en om 0900 uur maak ik heb wakker. Dat ritme heeft hij nodig en het werkt heel erg goed bij hem.


Groetjes,

Miriam
 
Terug
Bovenaan