<p>Mijn vriend en ik kennen elkaar nu 8 maanden. We zijn allebei 34. Ik heb een kind en mijn vriend ook. Nu had mijn vriend mij al verteld dat zijn kind via ivf is verwekt omdat hij vrij onvruchtbaar is en daarvoor is opengesneden om goed zaad te vinden. Toen ik hem een latere keer vroeg of hij niet de optie had gekregen om zaad in te vriezen, of dat er niet meer was gevonden, werd hij erg stil en vertelde mij uiteindelijk dat er niks was gevonden en zijn kind via een donor komt. Hij zegt dan constant sorry en ik zie dat het hem veel doet. Omdat hij mij niet kan geven wat ik wil, zegt hij dan. Ik ben heel gelukkig met hem dus twijfel nergens aan hierdoor, maar ik zit er erg mee. Een donor is dus de enige optie en ik durf daar nieteens meer over te beginnen. Ik laat het nu sowieso rusten en we zijn nog niet heel lang samen maar hebben het vaak over de toekomst en dan zit mij dit heel erg dwars. Ik ben ook 34 dus wil niet te lang meer wachten. Iemand tips of ervaringen hierin? Thanks</p>