Laten huilen

Hoe lang mag je een baby laten huilen? Mijn dochter van 7 mnd wil alleen maar op mijn handen zitten/dicht bij mij zijn. Dus in dezelfde kamer zijn is niet genoeg, ze moet echt naast me zijn of het beste op mijn schoot. Het is heel vermoeiend. Slaapengaan is ook een ramp - ze wil helemaal niet alleen in de kamer blijven. Ze wordt ook s'nachts wakker en ze accepteert alleen mij - bij haar vader huilt ze gewoon door. Ik heb haar eens gelaten huilen en ze ging 40 min doorhuilen totdat ik haar opgepakt heb. Wie heeft wat tips voor me want ik weet echt zelf geen raad.
Asia mv Emilia
 
hoi Asia,
mijn dochter van 11 mns doet 't ook. en toevalig was ik vandaag naar CB geweest de arts zei tegen mijn dat ik haar overdag vaak in de box doen laat haar spelen tot ze heeft door dat ze ook alleen doen, als naar ander kamer gaat niet steeds haar meenemen en tegen haar zeg ik ga naar jou kamer of kikiboe speltje spelen met haar dat helpt ook vaak na paar keer weet ze dat je toch terug komt

groetjes
 
Rond deze tijd begint vaak het eenkennig zijn en de verlatings angst. Als je al een moederskindje hebt dan word dat deze periode meestal nog erger.

De wereld is groot voor hun zeker als ze een ontwikkeling doormaken. Van zitten naar staan, kruipen tijgeren. OP die momenten is de wereld extra eng en moet op nieuw het vertrouwen terug komen.

Idd veel kiekeboe spelen en je kan ook ff naar de gang mama komt zo en dan heel snel terug en dat langzaam opbouwen.

het is idd zwaar zeker als ze alleen aan jou hangen maar dat gaat echt weer over.

groetjes en succes
 
Terug
Bovenaan