Laten kruipen door het bed of?

Hee mama's,

onze dochter van bijna een jaar slaapt onder een dekbedje, zonder inhoud als het warm is en ze kruipt constant door haar bed en klimt omhoog.. Weet niet meer wat ik moet. Laten kruipen tot ze in slaap valt of??? Weet iemand raad??

Groetjes Chantal
(mama van Lotus)

Hoi Chantal,

Waarom slaapt ze onder een dekbedje? Volgens mij mogen kindjes pas met twee jaar onder een dekbedje slapen, maar weet het niet zeker hoor.
Kun je haar niet beter onder een enkele deken laten slapen met een slaapzak. De slaapzak zorgt ervoor dat ze in ieder geval minder bewegingsvrijheid heeft. Mijn zoontje wordt volgende week een jaar en kruipt ook wel in zijn bedje of trekt zich op maar valt daarna lekker in slaap. Ik vind hem meestal bovenop de deken en leg hem dan weer goed voordat ik zelf ga slapen.

Groetjes Inge

Hoi Chantal,

het klopt idd wat Inge zegt. Kindjes mogen eigenlijk pas vanaf 2jr onder een dekbed. Dit om wiegendood te voorkomen glf ik.
Dylano kruipt ook in bed, ook in zijn slaapzak. Maar ik laat hem gwn lekker doen... Hij valt vanzelf in slaap hoor, haha!
Hij ligt trouwens alleen in een slaapzak... Nu zelfs alleen romper, omdat het boven best benauwd is. En toen ik daarstrax zn slaapkamertje uitging, stond meneertje vrolijk in  bed.

Liefs Debby.

Hoi Chantal,

Nu Marissa door haar hele bed heen draait heeft ze ook geen deken meer. ik ben namelijk bang dat ze eronder terecht komt. Ze slaapt nu dus in haar slaapzak en dan zonder deken. Als het heel koud is krijgt ze een slaapzak met mouwen aan. En verder zou ik je kleintje gewoon lekker door het bed laten gaan want dat houd je toch niet tegen.

groeten

Linda

Hee meiden,

heb het even verkeerd uitgelegd, ze slaapt onder een dekbedovertrekje, met als het warm is daar niets in en als het wat kouder is een dekentje erin, ik gebruik nl geen lakentjes meer omdat ze die helemaal los trekt..

Groetjes Chantal

Hahahaha!! Ik zat er serieus net aan te denken dat je mss ook weleens een overtrekje zou kunnen bedoelen

Ik zou je kleintje lekker laten doen meid... Net wat Linda al zegt... Je houdt het toch niet tegen.

hoi
ik laat anouk ook gewoon door het bed kruipen,hou het toch niet tegen.als ik haar neerleg,draai me om dan staat ze alweer.kan haar wel weer recht leggen
maar ze doet het steeds weer,ze valt vanzelf in slaap en dat is dan vaak op het voeteneind.ze slaapt in een slaapzak,nu zonder dekens.wel romper en pyamajasje

gr petra

Terug
Bovenaan