Laten slapen of wakker maken

<p>Hoi, </p><p>Onze zoon is 5 weken: 4000 gram.</p><p>Hij heeft deze nacht voor het eerst doorgeslapen. Heeft om 22:15 de laatste fles gehad en ging om 23:00 naar bedje. Nu om 6:30 slaapt hij nog. Heerlijk?</p><p>Ik vraag me wel af of dit mag. Hij slaapt door dus dat is fijn. Maar moet ik hem niet toch voor een voeding in de nacht wakker maken? Of lekker laten slapen?</p><p> </p><p>Extra info:</p><p>Hij krijgt 5x 140ml. </p><p>Meldde zich altijd rond 4:00 en 8:00 of 3:00 en 7:00. Hij meld zich overdag strikt om de 4-5 uur.</p><p> </p>

Ah heerlijk, lekker laten slapen hoor. Hij drinkt meer als dat mijn dochter deed met 5 weken, die zat toen pas op 80/90 ml, en dan natuurlijk niet tot 10 uur laten slapen ofzo. Ik maak mijn dochter elke dag 7.00 wakker als ze nog slaapt, dan beginnen we de dag altijd op hetzelfde tijdstip qua voedingen.

Ah heerlijk, lekker laten slapen hoor. Hij drinkt meer als dat mijn dochter deed met 5 weken, die zat toen pas op 80/90 ml, en dan natuurlijk niet tot 10 uur laten slapen ofzo. Ik maak mijn dochter elke dag 7.00 wakker als ze nog slaapt, dan beginnen we de dag altijd op hetzelfde tijdstip qua voedingen.

Zou zeggen heerlijk laten slapen, zodra jouw gevoel zegt iets klopt niet neem je zeker weten actie. Hij groeit goed dat is t belangrijkste. 

Ja laten slapen en van genieten, die neiging heeft de mijne (14 weken) helaas nog steeds niet ? hij wordt wel wakker als hij iets nodig heeft hoor.

Laten slapen!! 
Ik heb mijn dochter nooooit wakker gemaakt voor een voeding, zelfs niet in de kraamweek. Ze kwam altijd uit zichzelf wel.
Misschien is het eenmalig dat je zoontje doorslaapt, misschien gaat het nu wat vaker gebeuren.. (ga er niet vanuit dat het vanaf nu elke nacht zo gaat, want er zullen nog genoeg nachten zijn dat hij toch een voeding wilt).. maar geniet van elke nacht dat je heeerlijk door ksn slapen! 
En als je merkt dat hij na zo'n nacht in de ochtend wat meer honger heeft, dan geef je zn flesje dan toch wat eerder of 30cc meer? Je kan er best een beetje mee spelen ;)

Terug
Bovenaan