Laten slapen of wakker maken?

Ik zit een beetje in 2-strijd. Zoë heeft vanmorgen na de 1e voeding nauwelijks geslapen. Dus na de 2e voeding (11u) heb ik haar in de kinderwagen te slapen gelegd (hoef ik bij onrust niet steeds naar boven...)
Ze was nog wel even onrustig, maar is uiteindelijk toch in slaap gevallen. En nu slaapt ze dus nog steeds...
s Nachts komt ze altijd keurig om de 4 uur... En nu zit er dus al 5 uur tussen. Uiteraard heb ik liever dat ze dit s nachts doet...
Maar omdat ze vanochtend niet heeft geslapen, heb ik er nu zo lang laten liggen. Maar ik twijfel dus wel...

Wat doen jullie??
 
Ik zou haar lekker laten slapen hoor...of het moet vervelend uitkomen met haar laatste voeding voor de nacht. Ja dat geloof ik, snachts doorslapen is wel erg lekker he.
 
Ik heb haar uiteindelijk tot 17u laten liggen en toen toch maar wakker gemaakt. Ook om te voorkomen dat ze wakker zou worden tijdens ons avondeten of de spits als de andere 2 naar bed moeten. Om 20u werd ze weer onrustig, maar toen had ze gepoept (zaten we ook m beetje op te wachten) en toen hebben we haar ook weer een fles gegeven. Dus nu krijgt ze er nog 1 tussen 23 en 24u en dan zullen we zien hoelang ze slaapt ;-)
 
Terug
Bovenaan