Laten wakker maken of niet?

<p>Mijn zoontje start volgende week in de nieuwe opvang. Hij is 4.5 maand. Nu vroegen ze of ze hem mochten wakker maken om op vaste tijden te eten. Dit zou zo zijn:</p><p>07u30 slapen tot max. 08u30</p><p>09u eten</p><p>10u00 slapen tot max. 11u30</p><p>12u eten</p><p>13u00 slapen tot max. 15u</p><p>15u eten</p><p>Zouden jullie dit doen of niet?</p><p> </p>

Ik zou zelf vragen om het ritme van mijn baby te volgen. Ik vind dat ze straks al zoveel moeten en het eerste jaar verandert er zoveel. Op onze opvang volgen ze het ritme van de baby, wat ook telkens anders is en wijzigt.

Nee ik zou ook vragen om mijn baby te volgen op ons ritme. Om 09 uur op de opvang drinken lijkt me wat vroeg als je thuis een flesje geeft rond 6/7 uur en de voedingen rond de 3/4 uur zijn.
Mijn ritme zag er qua voedingen als volgt uit:
07/11/15/19/23 uur. Op de opvang deed ze 2 a 3 slaapjes tussendoor en zat ze rond 11.30 in de wipper bij de andere kinderen aan tafel voor de gezelligheid

Wat de rest zegt. Gewoon vragen of ze je baby volgen, bij mij op de opvang doen ze dat ook en ik ging er eigenlijk vanuit dat dat normaal was ?. Zit inmiddels bij een andere opvang maar ook daar volgen zeker ritme van de kindjes, sowieso tot ze 1 jaar zijn.

Terug
Bovenaan