laten we het leuk houden

A

Anoniem

Guest
nou nou
het gaat weer lekker en dat om een paat typfouten.
bij mij weten heefd iedereen wel eens verkeerd getyp,ik meestal ook wel.
en voor degene die zich daar aan ergeren denk ff na voor je wat zeg en laat lorrain lekker mee kletsen.
die meid vraag jullie om raad en niet om afgebekt te worden. en anoniem je ben gewoon zielig wij maken typ fouten maar jij bent ziek in je hoofd dame/heer of misschien wel klein kindje, je bent echt heel erg bezigen meestal maak ik me daar niet zo druk on maar jij blijf aan de gang en waarom omdat je niets beters te doen heb dan andere lastig valln stom mens.
en verder laat je nakijken zo niet ga dan ff nar je dokter dat er bij iets niet goed in je hoofd zit en dat je daaraan geholpen moet wordden en snells
(oeps soory tiepfouten)

lorraine
meid trek het je niet aan en kom gezellie trug en laat maar lekker lullen allemaal.
gewoon schijt aan hebben,doe ik ook.

nou ik ben ook nog niet ongi dames spannend hoor we wachten af maar ik wel lang hoor ik mag morgen testen maar ja dat wil nog niets zeggen he.
maar ja .

nou ik ga weer werken bbbllll

DAMES SORRY VOOR MN TYP FOUTTTTTTTEEEEE

GR ESMEE

Ook zucht van mij dan maar, ik ben voor nu ook even een anoniem geworden.......
Wie de history van Lorraine WEL gevolgt heeft, kan niet nalaten om te denken; Wat is er aan de hand met dat meisje?
Niet 1 bericht ok en niet alleen qua type fouten, maar positief is bij haar negatief en andersom. En blij is bij haar later weer verdrietig.
Taalfouten maken we allemaal wel eens, maar het onderscheiden van emoties is toch wel een simpel vereiste, zeker omdat je nogal eens wat mensen kunt kwetsen op deze manier.
En het moge duidelijk zijn, ook mensen MET dyslexie zijn hier van harte welkom, maar liever niet warrige types die in hun "onschuld" meer kapot maken dan ons lief is.
Wat vind U?????

Terug
Bovenaan