<p>Goedemorgen allemaal!</p><p> </p><p>Ik ben vandaag 39 weken zwanger</p><p>Ik ben afgelopen maandag rond 05.00 begonnen met klachten wat ik beschrijf als menstruatie pijn. Die middag ook natte broek gehad in de supermarkt. </p><p>Vk gebeld rond 17.00 en zij is langs geweest rond 17.30.</p><p>Hierbij kwam eruit dat baarmoedermond nog dicht was maar wel 1cm ontsluiting. Het vocht was of 1 vlies dat gebroken was of veel waterige afscheiding...?</p><p>Volgende dag kwamen er voor mijn gevoel wel weeën op gang dus weer en weer natte broek.. dus vk weer gebeld.. zij zei bij onderzoek nog steeds 1 cm ontsluiting maar nu wel open baarmoedermond. </p><p>Afgelopen avond onwijs pijnlijke weeën constant duurde en minuut en om de 4 a 5 minuten. Het was weer tijd om te bellen. </p><p>Je raad het al.... 1 cm... baarmoedermond was wel heel stuk korter tot een pink dikte. Er gebeurde dus wel iets. Ze noemde het de latente fase. Alleen heb ik gelezen dat veel vrouwen hier weinig van mee krijgen terwijl ik zowat door zak en as ga van de pijn? </p><p>Nu heeft de vk mij voorgesteld en slaap consult in het zk te doen. Eerst redde ik me prima met een kruik ivm voor weeën, maar nu 2 nachten amper geslapen en veel pijn. Heeft iemand hier ervaring mee? Mag mijn man dan ook blijven? Ik doe het niet zo goed in een vreemde omgeving met slapen al helemaal niet als ik alleen ben!</p><p>Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen en gerust kunnen stellen!
</p>