later het sprongetje in?

Hoi,

zijn er hier meiden die ervaring hebben met het boek "Oei ik groei"? Mijn dochter zat altijd redelijk op die sprongetjes, werd dan hangerig, huilerig etc. Maar met 8,5 maand merktte ik niets. Maar nu is ze 9,5 maand en sinds twee dagen heeft ze wel weer alle kenmerken van een sprongetje. Kan het zijn dat ie later inzet? Of is dit iets anders?

groetjes,

Desiree
 
Hallo!!

Ik herken het wel een beetje...
Bij mijn dochter klopte de tijden dat ze in het boek aangaven helemaal niet en ik heb het er toen eens met andere mama`s over gehad.
Volgens hen kwam dat omdat mijn dochter een week te laat is geboren, dat zou dus betekenen dat ze of een week vroeger of een week later haar sprongetje zou krijgen dan in het boek aangegeven is.
Of het zo is weet ik niet, maar ik denk dat je een sprongetje wel herkent!

Succes in ieder geval

Sarah
 
Hoi,

wat Sarah zegt is waar; aan het begin van het boek staat inderdaad dat je uit moet gaan van de uitgerekende datum en NIET de geboortedatum. Maar als tot nu toe de sprongetjes wél volgens het boek liepen zou het daar dus niet aan kunnen liggen...
Volgens mij kan het moment van een sprongetje wel iets verschillen, maar een maand lijkt me een erg groot verschil...
Maar eerlijk gezegd kan ik dáár niet zo goed over oordelen, mijn meisje is 11 weken en heeft nog niet zo veel gsprongen, haha.

Groetjes,
Myrna, mama van Isis
 
Terug
Bovenaan