Later positief testen dan vorige zwangerschap?

<p>hi,</p><p>mijn eerste forum vraag omdat ik het lastig vind deze vraag beantwoord te krijgen en geen topic kan vinden.</p><p>ik ben nog niet over tijd en ik ben een controle freak. ik wil eigenlijk alleen weten of anderen het herkennen en mij iets geruststellen.</p><p>ik heb in december een missed abortion gehad, 4 januari de vrucht verloren na ruim 2 weken en na 30 dagen ongesteld geworden.</p><p>betreffende het proces heb ik absoluut niks te klagen en verliep alles heel fijn en soepel. daarentegen is mijn onzekerheid en geduld op de proef gesteld.</p><p>ik had bij mijn vorige zwangerschap dus al bij dag 24 een zeer licht positieve test. 6 dagen voor Nod. mijn cyclus varieert van 24 tot 30 dagen.</p><p>nu dag 26 en omowit. hebben jullie dit ooit meegemaakt dat je bij de ene zwangerschap pas later positief testte dan bij de andere zwangerschap?</p><p>liefs</p>

Hoi, 

Hier bij alle 4 de zwangerschappen verschillend. 
Bij de oudste op nod een normale streep. 
Bij de tweede op nod een heel licht streepje.
Bij de derde zwangerschap al 5 dagen voor nod een dikke streep nog voordat de tijd om was zeg maar. Dat is helaas wel een miskraam geworden. 
Nu net weer zwanger (heel pril nog) en deze was pas 3 dagen na nod positief. 

Dag 26 is misschien ook wel wat vroeg om te testen. En voor nod sowieso eigenlijk niet testen. Ik weet hoe moeilijk dat is! :)

begrijpelijk en mee eens te vroeg. ben een beetje ongeduldig en ook maar 1 referentie.
vind het toch een geruststelling om dit te horen.
bedankt voor je reactie en gefeliciteerd met je prachtige 3e zwangerschap.
liefs

Dankjewel. 
Ik ken het hoor kon ook nooit wachten tot nod. 
Inmiddels nog een keer getest? Of toch ongesteld geworden?

Liefs 

hoi, 
sorry voor de late reactie.
ik heb uiteindelijk nog op dag 30 getest, negatief..
dag 32 positief!!
nog geen symptomen behalve een zeurend en trekkend gevoel in de onderbuik wat voor mij eerst indicatie gaf dat mijn ongesteldheid eraan kwam.
toch zie je maar weer hoe anders het is bij een 2e of andere zwangerschap.
lief dat je het nog nagevraagd heb :)
liefs

Sorry voor de late reactie. Rot dat je geen melding krijgt als iemand heeft gereageerd hé ?
Gefeliciteerd met je zwangerschap ? Dat het toch zo verschillend kan zijn hé per zwangerschap.. Gaat alles goed? 
Ik heb inmiddels een echo gehad vorige week en zou 5.5 week zwanger zijn. Alleen nog een vruchtzakje te zien. (wat normaal is voor die termijn) volgende week terug komen. Toch wel weer heel spannend. Ook al vond ze het er beter uit zien dan de vorige keer.
Liefs 

Terug
Bovenaan