Latexallergie en 7 weken zwanger

Hoi Allremaal.

Ik weet even niet wat te doen.

Heb namelijk latexallergie.
Ik heb een vermoeden dat ze tijdens mijn inwendige echo  niet latexvrij hebben gehandeld.
Even een vies praatje maar weet niet of ik hiervoor de weekendarts moet bellen.
Nu heb ik beneden jeuk en een klein beetje afscheiding.
Twijvel of het de allergie is.
Ben bang dat het gevaarlijk is voor het kindje.

Vinden jullie dat ik de weekenddokter morgenochtend even moet bellen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes, Daisy

Hoi

Ik zou wel even bellen. Dat kan geen kwaad en niet bellen misschien wel. Volg je gevoel en wacht niet te lang, anders is de noodzaak er ook weer vanaf. Ze hebben het daar nu rustiger dan vanavond.
sterkte groetjes Machteld

Als je niet gemeld hebt dat je een latex allergie hebt bij je echo. Dan heb je wel een hele grote kans dat er een gewoon latex gebruikt is. Ik weet niet hoe ernstig jouw allergische reactie is. Maar het is toch niet gek om hiervoor te bellen naar de huisartsenpost. Lijkt me een gewone medische vraag.

Gewoon bellen.

Leg je verhaal uit en hun bepalen dan wel of het nodig is om langs te komen. Hopelijk ben je zelf dan ook wat gerustgesteld.
Ik denk niet dat de baby er iets van merkt, maar voor jezelf is het niet prettig.

Veel succes en laat even wat weten hoe het afloopt hé

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb inderdaad na jullie reacties even gebeld naar de huisartsen post.
Het is gelukkig niet gevaarlijk voor de zwangerschap.
Ik kan in ieder geval even afwachten en van de week even naar mijn eigen huisarts gaan om te kijken of ik anti biotica kan krijgen. Maar als dat schadelijk is dan blijf ik er liever mee lopen.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties, soms  krijg je hier op het forum soms even die extra tips mee.

Groetjes,

Terug
Bovenaan