laura arnhem

A

Anoniem

Guest
he ik zag je weer hier dat is lang geleden , hoe is het met je ???
nou hier ook wel oke zit op mijn ongie te wachten en dan mag ik beginnen met clomid 100,de gyn had goede hoop voor ons deze maand nou laten we het hopen,
ik hoop snel weer wat van je te horen

liefs janiek

he janiek, lang geleden idd, heb een beetje afstand proberen te nemen, was dag en nacht onderhand op het forum en werd een beetje druk in mijn hoofd.
Jij wachten op de ongi, wanneer denk je ongeveer? En dan beginnen met wat? Wat doet dat dan? Gek he wachten op de ongi terwijl je de rondes ervoor altijd juist niet wacht op de ongi haha! Succes meid!!!

Ik ben nu in ronde 5 maar deze ronde zal het niet raak zijn, niet goed geklust dus tja.. Vind dat wel lastig hoor, zeker rond de vruchtbare dagen wordt het soms een verplichting gevoel, is het niet hoor, maar ja ik vind het zo zonde om die dagen gewoon voorbij te laten gaan. De regel 'om de dag' redden wij vaker niet dan wel op die dagen. Dus ik denk dat het wel even gaat duren zo...  en heb daar best moeite mee af en toe. Mijn vriend is meer van joh wat komt dat komt en we zien wel, geen druk enzo. Maar ik heb (zoals veel vrouwen merk ik) toch wel het gevoel nu ik 'om' ben (want hij wilde er al eerder mee beginnen dan ik!) dat het ook gewoon meteen raak mag zijn!
Mijn schoonzus is nu zwanger, meteen in de 1e ronde, ben erg blij voor haar maar ook jaloers. Suf he? Hoopte ergens een keer een primeur in te hebben (zij zijn ook al getrouwd en dat wil mijn vriend niet, dus hoopte dat wij deze primeur konden hebben, maar helaas ook niet, terwijl zijn broer ook nog jonger is dan mijn vriend dus....).
Ben een beetje sjaggie de laatste tijd, emotioneel en zo. Irritant he? Voelt wel fijn om even van me af te schrijven trouwens. Hoop dat het niet al te diepzinnig is.
Liefs en dank voor je berichtje!
Lau

he laura,
even je vragen beandwoorden
ik hoop dat ik vandaag nog ongie word ik had van de gyn tabl gekregen om het op te  wekken ,dus verwacht het ieder moment ,clomid is een hormoon middel die de eitjes laat groeien en een eisprong te maken,dan moet ik weer iedere drie dagen naar het ziekenhuis om te zien hoe ze groeien ,
balen dat je je zo kl*******te voelt en ik weet wat het is om op verplichte dagen te moeten klussen wij hebben daar soms ook geen zin meer in maar we moeten wel toch?
ik  probeer hier ook wel eens afstand te nemen maar het werkt zo verslafend ,jammer dat je vriend niet wilt trouwen ,ik ben ook niet getrouwd  en ik zou het ook niet willen hoor   fijn voor je schoonzusje dat ze gelijk zwanger is maar hatelijk voor jullie die al een paar maanden bezig maar maak je niet te druk want bij jou gebeurd het ook nog wel hopelijk duurt het niet te lang nou hoop dat ik niets vergeten ben ga niet lopen sjagerijen geniet er nog maar even van en van het mooie weer ga even het badje buiten opzetten dan kan zoonlief met water knoeien .,
liefs janiek

Terug
Bovenaan