he janiek, lang geleden idd, heb een beetje afstand proberen te nemen, was dag en nacht onderhand op het forum en werd een beetje druk in mijn hoofd.
Jij wachten op de ongi, wanneer denk je ongeveer? En dan beginnen met wat? Wat doet dat dan? Gek he wachten op de ongi terwijl je de rondes ervoor altijd juist niet wacht op de ongi haha! Succes meid!!!
Ik ben nu in ronde 5 maar deze ronde zal het niet raak zijn, niet goed geklust dus tja.. Vind dat wel lastig hoor, zeker rond de vruchtbare dagen wordt het soms een verplichting gevoel, is het niet hoor, maar ja ik vind het zo zonde om die dagen gewoon voorbij te laten gaan. De regel 'om de dag' redden wij vaker niet dan wel op die dagen. Dus ik denk dat het wel even gaat duren zo... en heb daar best moeite mee af en toe. Mijn vriend is meer van joh wat komt dat komt en we zien wel, geen druk enzo. Maar ik heb (zoals veel vrouwen merk ik) toch wel het gevoel nu ik 'om' ben (want hij wilde er al eerder mee beginnen dan ik!) dat het ook gewoon meteen raak mag zijn!
Mijn schoonzus is nu zwanger, meteen in de 1e ronde, ben erg blij voor haar maar ook jaloers. Suf he? Hoopte ergens een keer een primeur in te hebben (zij zijn ook al getrouwd en dat wil mijn vriend niet, dus hoopte dat wij deze primeur konden hebben, maar helaas ook niet, terwijl zijn broer ook nog jonger is dan mijn vriend dus....).
Ben een beetje sjaggie de laatste tijd, emotioneel en zo. Irritant he? Voelt wel fijn om even van me af te schrijven trouwens. Hoop dat het niet al te diepzinnig is.
Liefs en dank voor je berichtje!
Lau