Laura E yes yes yes

Yes,yes,yes,je bent er toch.



Laura je weet niet half hoe blij ik daar mee ben.

Ik kon niets meer antwoorden op het oude forum,alleen kopieren wat er stond.

Toen zag ik dat je niet naar dit forum wilde,kon ik je niet eens meer wat zeggen.

Sorry,maar ik had hier op het augustus forum een soort afscheid voor je gemaakt,maar ben dolgelukkig dat dat overbodig nu is.

Ik had zelfs jouw laatste berichtjes overgezet hierheen.

Wat ben ik ook een drol hè?

Ja ik kan niet anders zeggen dan dat ik je echt gemist heb. Je bent zo'n beetje m'n steun en toeverlaat geworden hier.

Ik ga nu stoppen,anders blijf ik doorgaan.

Alles goed bij de vk?

Heel veel liefs Hester

 
hoi hester

jipie we zijn weer terug. goed hé. ik had nog een berichtje voor je bij zw na een mk gezet maar heb je al gevonden. bij de vk was alles prima in orde ruim 2kl aan gekomen en ook was mijn bloeddruk niet meer zo laag. ook de baby maakt het goed was een flinke hartslag te horen. wel loop ik zo'n 3 weken voor met de groei van de baarmoeder maar dat was nog niets om mezelf druk over te maken. 21 maart krijg ik een controle echo en dan gaan ze ook gelijk kijken of er idd spraken is van een groei voorstand(raar woord) of dat ik wat meer vruchtwater heb of zo. komt iig allemaal goed. ik hoop dat je dit niet te moeilijk vind om te lezen maar wilde je toch even op de hoogte stellen van de leuke dingen. tot binnekort.

groetjes
Laura-E
 
ik ben alleen maar blij dat alles goed met je gaat.

Er staat een antwoord voor je onder zw.na een mk.,ik hoop dat je die nog leest.

Je bent me iedere keer nu een stap voor ,wel lachen hoor.

waar zit je nu ? hahahaha

Hester

 
Terug
Bovenaan