Laura en Laura

Ten eerste heb ik me een deuk gelachen om jullie berichtjes.Dit had ik echt niet verwacht hoor.Sorry Laura 1,maar ik bedoelde inderdaad Laura 2.Toch fijn voor je dat het ook met jouw zw. alles goed gaat hoor.

Laura 2(zal ik maar zeggen),Fijn dat het bloeden weer gestopt is.Pijn in mijn buik ken ik ook hoor,maar dat kunnen ook je darmen of banden zijn.Wat zegt je vk of ha ervan,ben je daar al geweest na die bloedinkjes?Ik hoop dat je contact blijft houden hier want ik hoop echt voor je dat het allemaal goed komt.Je hebt gelijk dat als het fout gaat dat het vruchtje waarschijnlijk niet levensvatbaar was,maar dat neemt niet weg dat je op dit moment al gek bent met je baby,toch?Sorry dat dit berichtje wat laat komt,maar sà ¡vonds ligt hier de hele meute op bed en heb ik wat meer tijd.Af en toe s'morgens,maar dat verschild nogal. In ieder geval de groetjes Hester
 
Ha Hester,
Helaas....gisteren is het toch misgegaan bij mij. Ik heb vannacht weer bloed verloren en dat ging gepaard met pijn, dus nu ben ik echt niet meer zwanger. Ik ben best verdrietig en vooral bang voor de toekomst. Zal ik het nu gewoon door blijven proberen of zal ik het even laten rusten? Het lijkt me dat je na je eerste miskraam alleen maar bang bent voor een tweede...maar goed, ik kom voorlopig even niet meer op dit forum dus..je kunt me altijd mailen op vossebeest@hotmail.com! Heel veel sterkte en hopelijk tot snel, Laura 2
 
Terug
Bovenaan