Laura krijgt een....

ZUSJE!!!!!

Ik ben zooooooooo blij!! Geweldig om twee meiden zo snel achter elkaar te krijgen. Ik denk dat het voor mijn dochtertje echt leuk is dat het ook een meisje wordt! Iedereen om me heen dacht dat het een jongetje zou worden, maar ik had de hele tijd al het gevoel dat het een meisje is :)

XXX

JIPPIE!!!!!! Een zusje...wat een geweldig nieuws!
Zat de hele tijd al te koekeloeren of je al een berichtje had geplaatst. hahaha!!

Geniet er lekker van en fantastisch om straks 2 meiden te hebben....TOP! :)

Liefs Lynn.

leuk!!!!!!!!!!!!!!! een meisje :D hihihi gezellig hoor 2 meiden kunnen lekker met elkaar tutten en doen!

haha iedereen dacht bij mij ook een jongen maar tis toch echt een meid ;)

geniet ervan!

xxxxx

Wat leuk. Bij mij waren de eerste twee ook meiden en ook zeer vlot na elkaar. Ze zijn nu 10 en 9 en slapen sinds een jaar zelfs samen op de zolder. Ze kunnen niet met en niet zonder elkaar. Ik vind het leuke eraan dat ze samen met alles in de groei en ervaringen meelopen. Ze kunnen nu elkaars kleren aan, gaan samen weg, maken samen ruzie. Ze zijn totaal verschillend maar toch kunnen ze niet zonder elkaar.

Super leuk voor je. En handig, want je kunt veel kleertjes weer gebruiken. Dat scheelt echt enorm in de aanschaf.

Oh zo leuk!.. Ik zal ook al de hele tijd de spieken. Heb gisteren denk ik wel 20 keer gekeken of er al wat op stond haha. Hoezo nieuwsgierig?

Ik en mijn zusje schelen ook maar 11 maanden. Vroeger was dat soms niet al te leuk omdat wij ontzettend goed ruzie konden maken, maar wij konden ook niet zonder elkaar. En naarmate wij ouder werden ben ik het alleen maar leuker gaan vinden! Kunnen nu ook goed met elkaar over weg en onze kleintjes schelen straks ook niet zo heel veel.

Liefs

ohhhhh wat leuk!!! 2 meiden!!
Wij hebben thuis ook 3 meiden en idd niet met en niet zonder elkaar kunnen. Maar goed ik het een jongen en een meisje en ook die kunnen goed ruzie maken hoor!!!

Maar goed straks kunnen jullie lekker met zijn 3en tutten en natuurlijk shoppen!!!

liefs

Terug
Bovenaan