Laura

Hoi Laura,ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad.Gaat alles goed?Ik hoop snel wat van je te horen,want een weekend ertussen is best wel lang.Angst en onzekerheid is echt niet alleen na een mk,ook voor ik die had gehad was ik wel eens onzeker.Daar is niets mis mee,want je verlangt er naar om uiteindelijk een gezond kindje in je armen te houden.En natuurlijk wil je elke onzekere factor uit de weg hebben. Het mooie van dit forum (en al die andere ook natuurlijk)is dat je bij elkaar terecht kan en dat er niemand is die vind dat je je aansteld of zo. Liefs Hester en tot gauw.
 
hoi hester

met mij gaat het prima. ik hoop dat je mij bedoelt maar als ik eerlijk ben heb ik geenidee waar je het over hebt. ik heb inderdaad een mk gehad en ben 25 jan naar de vk geweest en alles was goed. gelukkig. zit me nu suf te piekeren maar ik kom steeds maar niet op het antwoord van wat je kan bedoelen. het zullen de hormonen wel zijn. bij mijn eerste zws was ik ook zo vergeet achtig. of zou het de leeftijd (25) zijn. laat he me even weten.
soory voor dit wazige bericht

groetjes laura
 
Ha Hester,
Ik denk dat je mij bedoelt, de Laura van de vraag Miskraam? Hoe is het met jou gegaan dit weekend? Ik heb geen bloed meer verloren, maar vandaag heb ik weer een beetje buikpijn en maak ik me weer zorgen....maar je moet maar bedenken dat het kindje toch niet levensvatbaar zou zijn geweest als je het verliest, hoe verdrietig het ook is. Heb jij nog bloed verloren? Ik hoop dat het allemaal goed gaat en ik hoor het graag van je! Laura
 
sorry laura

ik zat me al af tevragen wat ze nu kon bedoelen. ik ben blij te lezen dat ik nog niet helemaal mijn verstand kwijt ben. wqat vervelend voor je dat je buikpijn hebt ik hoop voor je dat het niets voorsteld. en het is idd wat je zegt als het misgaat kun je er toch niets aan doen en is het babytje niet levensvatbaar geweest.

groetjes de andere laura
 
Terug
Bovenaan