@ Laura

Heej,

Ik zie dat jij ook al over je uitgerekende datum bent, wat spannend!!

Je zal het wel helemaal zat zijn, ik vond het vreselijk. En wat duurt die tijd laaaaaaang.
En wat gaat de tijd erna snel als die kleine er is, Thomas is vrijdag alweer 3 weekjes.

Hopenlijk begint het snel en kunnen jullie gaan genieten van die kleine spruit!!!
Sterkte met die laatste dagen.

Elise mv Merel en Thomas

Heej Elise,
Dank voor je berichtje! Vandaag was ik het ineens helemaal zat inderdaad, wat duurt het toch lang als je eenmaal de uitgerekende datum voorbij bent. Steeds meer kwaaltjes en pijntjes en slecht slapen, bah. Gelukkig was Thom vandaag naar de opvang zodat ik rustig aan kon doen en lekker even in bad kon gaan liggen. Daarna na de vk geweest en wat ik niet verwachte gebeurde toch, ik ben gestript! Dat heeft destijds bij Thom ook geholpen, toen ben ik met 41,2 weken bevallen, hopelijk werkt het nu ook.. Hoop zo op een maart-kindje, hihi.
Jeetje Thomas al weer drie weken, dat gaat echt snel! Zag zijn foto net in je andere berichtje, wat een schatje! Ja, dan heb je je handen wel weer vol met twee. Ben erg benieuwd hoe dat gaat straks. Is Merel al gewend aan een klein broertje in huis? Geniet lekker van je kindjes!
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan