Laura79 en de rest

Hoi Hester
Ben geen Laura maar Jeannette. Ook net als jij een mk gehad. Ik zit officieel dan ook op  het zwanger na een miskraam forum maar kijk hier af en toe ook rond, gewoon lekker genieten van die blije meiden! Er hebben er veel moeite met inloggen, heb er zelf anderhalve dag over gedaan dus als je Laura nog niet gesproken hebt......die zit nu waarschijnlijk met rood doorlopen ogen, hoofdpijn en gebalde vuisten nog steeds in te loggen. Tenminste, zo is t mij min of meer vergaan....
Afijn, we spreken elkaar nog....
 
Hoi Jeanette,
Ik weet dat Laura nog geen e-mail adres had,dus ik hoop dat ze die gauw aanmaakt.
Is jouw naam hier ook veranderd?
Die van mij was Hester, En nu Hester1.
Ik snap niet goed waarom,kan er maar moeilijk aan wennen.
Ik hoor eigenlijk nog nergens thuis,gezien mijn mk vorige week,maar ik hoop
dat ik hier gauw weer met een ander bericht mag komen.
Ik zat bij zw.zijn en het sept.forum
tot gauw Hester
 
hoi
Mijn naam heb ik wel 178 keer moeten veranderen, dwz met cijfers erachter. Ik was gewoon Jeannette en nu Jeannette123. Maargoed, we zijn er
groetjes Jeannette
 
Hallo Jeannette,
Ik had al gereageerd op jouw berichtje bij zw.na mk.(o nee,sorry dat wilde ik zo doen)
Fijn dat jij er ook weer bent.
Ik kan nog steeds geen andere kleur letters maken of emoticons toevoegen
want ik heb nog steeds geen idee hoe dat werkt,heb jij nog tips?
Zou het leuk vinden om dat ook te doen.
Zeven kids is inderdaad druk,maar wel supergezellig hoor.
Je moet alleen niet denken dat je je huis altijd netjes hebt.
Er gaat ook regelmatig wat fout hier,maar daar hou je weer rekening mee.
En als je stilte wil,....wacht je gewoon tot ze allemaal op bed liggen.
Lekker rustig......
Liefs Hester
 

Hoi Hester en de ander ook natuurlijk

eindelijk ik ben er. het heeft me twee volle dagen gekost maar eindelijk ben ook ik ingelogd. ik zag ieder keer weer je berichtje staan en werd steeds wanhopiger om ook in te loggen. ik ben er weer en ben ook niet meer van plan nog weg te gaan. hier alles goed, en bij jullie???

groetjes
Laura-E vroeger bekend als Laura79
 
Terug
Bovenaan