@Laurie

A

Anoniem

Guest
en meis heb je al getest of ben je ongi geworden!!! hoop voor posi test!!!
liefsss

Hey Neomi.. helaas geen van beide!! Geen ongi te vinden... heb ook geen steken/krampen.. Vanochtend heel zenuwachtig een test gedaan maar helemaal niets.. ook niet een heel licht streepje helaas.. Afwachten tot het komt nu maar.. Mijn hoop is al gevlogen...

Vanavond maar goed uit mijn dak gaan bij Marco!

xxx

Shit meid!!!had zo voor je geduimd!!!
Heel veel plezier bij Marco! drink er een voor mij!! en morgen ook veel plezier he? ;-)))

Liefs

Thanx!!! Ik ga straks lekker op het terras zitten!!
Phff word vroeg morgen.. denk dat ik pas een uur of 2/3 thuis ben en om 8 uur moeten we op schiphol staan!! xxx

Heey meis,

Hoe was het gister bij Marco en vandaag op schiphol?? Genoten van alles? En ben je ondetussen al ongi geworden? Ik hoop het niet!!

Liefs ciomama

Hey Ciomama,

Marco was echt super!! Weer ouderswets en niet te veel poeha.... Lekker gezongen en gedanst...

oooh op schiphol was ik zo zenuwachtig.. en erg emotioneel.. ik zag ze binnenkomen en de tranen liepen over mijn wangen hihi... merk dat ik sinds mijn spiraal weg is wel steeds makkelijker in huilen uitbarst..

maar ben erg blij dat mijn zusje er weer is. Een jaar is dan erg lang en ben blij dat als het zo is ze alles mee kan maken...

Tot op heden nog geen ongi! maar wel last van krampjes.. afwachten.. als er woensdag niets gebeurd is ga ik weer testen..

Kussies

Fijn dat je een topweekend hebt gehad!! Helemaal nu de red devils er niet waren om het te verpesten met buikpijn etc... Ik ben sinds de geboorte van mijn dochter ook veeeeel emotioneler geworden hoor. Ik huil tegenwoordig om niets! Helemaal de afgelopen week met al die buikpijn en ongi krampen. Nu is het gelukkig weer over en kunnen we weer klussen!! (blijft toch het leukst gedeelte hihihihi!!)

Ik vind het al spannend voor jou, laat staan dat jezelf niet kan wachten tot woensdag!! Ronde 5 toch? Wat zou het leuk zijn!!

Heel veel succes met wachten meis!!!!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan