Laurie

Hey meiden

Ik zal ook weer eens wat van me laten horen. Lees wel al jullie verhaaltjes maar heb weinig tijd om erop te reageren. (typt ook niet lekker op mijn telefoon, heb mijn pc weinig aan)

Inmiddels is Laurie van een ontevreden baby naar een vrolijke meid veranderd! Ons meisje kreeg bv maar door borstonsteking en gebruik van tepelhoedje is mijn productie hard terug gelopen. Ik kwam er met kolven achter dat er veel te weinig uitkwam.. waardoor ze dus gewoon aldoor nog honger had! Daarbij ook nog de krampjes..
Inmiddels krijgt ze bv en fv om en om en hebben we sab simplex tegen de krampjes en het gaat nu harstikke goed!
Ze slaapt 's nachts vanaf 21 a 22u tot 6u in de ochtend! Vanmorgen zelfs 8u :) en als ze om 6u voeding krijgt gaat ze daarna weer naar bed en slaapt tot ongeveer 9u.
Door de goeie nachten is ze overdag wel vrij veel wakker waardoor ik mijn handen wel aan haar vol heb. Maar dat geeft niet.. liever goed slapen en overdag druk dan slecht slapen.

Ik ben vandaag weer naar t CB geweest. Ze kreeg haar eerste prikjes:-( Dat is echt niet leuk bah maar ze was harstikke stoer in beide benen een prik ze heeft op het moment flink gehuild maar daarna kreeg mama alweer een lach:) En heb ik haar lekker geknuffeld!
Ze woog nu ong 4400gram (dacht kijk het nog ff na in het groeiboekje.. had ze het niet opgeschreven) en ze is nu 56cm. (Geboorte 31 oktober: 3060gr 47cm)
Ze is dus al flink gegroeid:)

Ik heb met de kinderarts gesproken over mijn bv, omdat ik hier toch wel heel erg van baal. Ik had graag een half jaar bv willen geven maar op deze manier lukt dat niet. Ze vertelde mij dat de teruggenomen productie kan komen door de ontsteking en het gebruik van de tepelhoedjes. Ze is vanmiddag bij mij thuis geweest om nog te helpen en adviseren over aanleggen. Tepelhoedjes de deur uit, Laurie en (mijn bovenlichaam) bloot, en proberen zodra ze vraagt ook te geven en zo weinig mogelijk de fles, ook al komt ze om het uur. Dit is nodig om de productie weer op gang te krijgen en volgens de kinderarts zal dit met 2 a 3 dagen weer terug zijn.. we gaan het proberen en ik hoop op resultaat.. ik ben benieuwd.

Verder genieten we heerlijk van ons lieve mooie meisje! Ik ben echt supersuper blij met haar en geniet er heerlijk van! Ik ben blij dat de rust weer een beetje terug is gekeerd (voor het volgende komt;-)) en we leren haar natuurlijk ook beter kennen en snappen beter wat ze bedoeld.

Liefs
 
Super dat het zo goed gaat...heerlijk genieten...
Maar nu ben ik benieuwd: voor het volgende komt?
 
Fijn dat het bij jullie een stuk beter gaat! En wat lekker dat ze s nachts zo goed slaapt!

En wat betreft die productie...dat het minder was, komt waarschijnlijk idd door de ontsteking, dat had ik ook. En door haar nu veel aan te leggen, komt het vast weer goed op gang! Heel veel succes!
 
Wauw wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat!! En wat heerlijk om weer eens een nacht door te kunnen slapen hihi hier komt mevrouw om de 3à 4 uur nog ;-) maar Laurie is ook al iets ouder!! Die vaccinaties zijn niet leuk maar gelukkig was ze heel stoer!! En al super gegroeid zeg!

Jammer dat de bv niet helemaal ging zoals gehoopt, maar nu duimen dat het toch een goede herkansing krijgt. Ook heel mooi dat je het weer wil proberen, er zijn er genoeg die stoppen op zo'n moment.
 
@cloewja
Ja in de zin als tandjes krijgen enzo..

Thanks voor jullie reacties:)

@babylove
Ja ik vind het byzonder en wil het graag... heb er ook wel tranen om gelaten dat het niet zo makkelijk gaat.

 
snap dat het moeilijk is ik vondt de keuze ook heel erg moeilijk om geen bv te geven . Wat voor spul is de sab simplex ? hoeveel kost het ik gebruik sinds 1 dg de inflacol ken je dat ?
 
@hmimes
Sab Simplex bestel ik via Sint Joseph Apotheke (moet je maar eens googlen) ik heb nu 120ml voor €25,- vrij prijzig maar je doet er best lang mee. En betaal er liever voor en een tevreden baby dan een baby met buikpijn.
Ook infacol gebruikt maar dat werkt bij Laurie niet.

Vandaag de hele dag al bv gegeven en net haar eerste flesje kv voor vandaag. Ze bleef huilen van de honger. Nu slaapt ze lekker.
 
natuurlijk als het helpt is helemaal oke !
Hoelang gebruikte je het om te merken dat het hielp ? En na hoeveel dagen inflacol merkte je dat dat niet zo is ?
 
Terug
Bovenaan