@laurie26

A

Anoniem

Guest
Hoi!!
Zag op de NOD lijst dat jij vandaag aan de beurt ben:p als ik dat zo mag noemen. Hopelijk blijft ie weg... Hoe gaat het ??

Hey meid,
morgen is mijn NOD.. ik heb tot nu toe nog geen ongi klachten dus wachten af.. heb wel van het weekend een test gedaan.. was een beetje erg zenuw8 maar helaas negatief.. kan natuurlijk ook z zijn dat ik gewoon te vroeg ben maar dat weet je natuurlijk niet he.. we wachten af..
En jij??? al wat gemerkt??

Kussies

nee heb nog nergens last van behalve hoofdpijn. eerder had ik dat bij hormoonschommelingen van de pil dan kreeg ik migraine. Vind het écht spannend worden. Mijn borsten zijn iets gevoeliger. Ik durf niet zo goed te hopen.. bang dat t niet zo is.. nog 1 dag en dan ben ik aan de beurt(hopelijk niet) Ik wil ook graag testen maar wacht nog minimaal 1 dag. Omdat het best prijzig is al die testen.... Hoe gaat ie bij jou?

He meiden!
Wij gaan op naar de volgende ronde, vandaag ongi geworden.
Ik hoop voor jullie dat het wel raak is.

Liefs

Hey meiden,

Hier ook geen goed nieuws... ben nog niet ongi , geen klachten van ongi worden! maar de test was vandaag weer negatief! Ga er na volgende keer vanuit dat mijn cyclus toch nog niet goed in elkaar zit!
@ Sarinaa we gaan samen verder naar volgende maand helaas!

Liefs Laurie

Terug
Bovenaan