@laurie26

Hey, wat leuk dat je aan me denkt.. Ik zit nu meer op het babyforum in de dec groep...

vandaag is Vince alweer 4 weken oud! Het gaat zo snel.. moet wel zeggen dat ik me door al het gebeurem in het zh nog erg geleeft voel worden.. merk dat ik dat nog niet echt heb afgesloten.. moet zelf echt mijn rust nemen..

Met Vince gaat het goed.. na 2 dagen thuis zijn geweest helaas even opgenomen ivm geelzucht.. en zijn sleutelbeen was gebroken dit was niet eerder in het zh geconstateerd ivm dat hij in dat armpje een infuus had gekregen en gespalkt zat..van de week op controle geweest en kinderarts is zeer tevreden over hem! sleutelbeen is al hersteld!! Hoeven niet meer terug te komen... alleen nog 1x naar de fysio..

Vince heeft nu alleen last van buikkrampjes zoo zielig.. je kan er zo weinig aan doen ff doorbijten..

verder is het een heerlijk kindje.. lekker knuffelen en genieten.. het is zoo mooi om mee te maken.. ook papa is helemaal trots en in love.. ook heel mooi om je man zo te zien veranderen..

Hoe gaat het met jou verder???

Kussies Laurie en Vince

Hej hier gaat het zo zijn gangetje. Heb flink last van mn bekken, nog steeds. En heb de laatste tijd steeds meer harde buiken... Nog 11 weekjes. het schiet al op. De kinderkamer is klaar ik heb de kleertjes gewassen...Volgende week krijg ik de uitslag van de bloed test, of ik anti stoffen aan maak of niet...

Terug
Bovenaan