Leah

Hoi Leah!!

Heb mijn laatste bericht aan je ff gekopieerd. Anders moet je drie pagina's terug, is wel zo makkelijk voor je.

Wat een verhaal was dat zeg!! Daar kan je wel hoop uit halen. Maar dat heb ik toch wel hoor. Ik heb het gevoel dat het goed gaat komen, maar wanneer is de grote vraag.... Het gaat al beter met me, maar zo'n aanpassing maken he. Had me hier niet op voorbereid.

Ik heb gisteren ( vrijdag 13 aug) bij een gollega gebarbequed in de regen!! hahaha ze had een tent opgezet voor de grill en wij zaten lekker binnen met z'n allen. Maar het was ondanks het weer wel supergezellig.

Hoe is het met jou?

Veel liefs en knuffels Claudy

Lieve Claudy, he he, daar ben ik weer. Ik hoop dat de computer het bij ons gauw doet, want nu moet ik steeds de computer van mijn ouders gebruiken en daar ben ik niet altijd. Ik had bij je laatste berichtje nog wel wat geschreven maar dat was geloof ik in het weekend. Had je nog op die website www.levensstroom.nl gekeken? Dat is een gemeente vlakbij jou. Op de site staan veel verhalen over wonderen. Het is wel interessant! Leuk dat jullie zo l ekker hebben gebarbecued, daar zou ik ook wel zin in hebben!
Ik las trouwens gisteren dat het voor een man ook goed is om foliumzuur te slikken, dat er dan meer zaadcellen zouden worden aangemaakt. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar ik dacht ik zal het even zeggen, wie weet is het een klein hulpje!
Jammer he dat ik niet zo vaak kan internetten. Ik ben ook erg moe en veel hoofdpijn maar dat geeft niet. Ik hoop je gauw weer te spreken!
veel liefs en een knuffel
Leah

Hoi Leah,

Wat jammer dat je pc het niet doet. Dat is echt irritant zeg. Die van ons doet af en toe ook raar en dan wil ik het het liefst het raam uitgooien maar dat kan niet he?

Ik ben net op die site geweest, en is iid erg interessant. Veel wonderverhalen en leuk om te lezen. Daar krijg je de kracht van om door te gaan en hoop te houden.

Ik wist niet dat mannen ook aan de foliumzuur konden. Ik zal verdere info zoeken, misschien is dat wel goed voor hem ja.

Ik hoop dat je je gauw weer wat beter gaat voelen. Als het goed is ben je over een paar weekjes over die 13 weken grens en gaan die klachten dan verminderen. Ook ik vindt het jammer dat je niet vaker kan maar het is voor een goed doel!! Jou kleintje heeft veel energie nodig.

Bij ons in de familie komt het woord geluk niet vaak voor. Mijn vader ligt in het ziekenhuis dus ben ik daar veel mee bezig. Ik heb elke avond hoofdpijn omdat ik te veel aan het malen ben. Maar hij is sterk en komt er weer bovenop. Kan er helaas niet te veel over zeggen (er loopt een onderzoek).Maar ik bid voor ons allemaal stug door. Ooit breken er goede tijden aan voor ons.

Tot gauw!!
Veel Liefs en knuffels,
Claudy

Terug
Bovenaan