Ledikant dekens

<p>Hallo, na dagen te hebben gegoogeld en het nog niet te hebben gevonden, vraag ik jullie om raad.</p><p>Wij zijn opzoek naar een leuke vrolijke Ledikant deken. Dus 100 x 150 cm of 120 x 150 cm. </p><p>Het liefste met oranje en leuke diertjes erop. Het liefste van wol of katoen. </p><p>Ik krijg het niet gevonden. Zie alleen maar hele rustige kleuren en effen dekens. En als ik iets zie wat vrolijk is, is het weer te klein...</p><p> </p><p>Hebben jullie tips?</p><p> </p>

Heb Jysk heb je een overtrek zelf dekentje erin doen en klaar. Ons zoontje is 3.5 maand ik leg het er nu dwars over gaat prima. Ze hebben blauwe of roze uiltjes of 1 met dieren 

Haha bij mij thuis! Maar daar heb je weinig aan.. weet ook niet waar deze gekocht is, maar het is er 1 met dieren in onder andere oranje .. 

Koop vooral ook niet teveel dekens. Wij hebben de kleine snel in een slaapzakken gelegd. Dekens nauwelijks gebruikt

[quote quote=10148990]Heb Jysk heb je een overtrek zelf dekentje erin doen en klaar. Ons zoontje is 3.5 maand ik leg het er nu dwars over gaat prima. Ze hebben blauwe of roze uiltjes of 1 met dieren[/quote]@KIMMOE Ik heb gelezen dat je een overtrek met deken beter niet kan gebruiken voor een baby, zou nml gevaarlijk kunnen zijn.  

Terug
Bovenaan