ledikant met 2 1/4 jaar

Hi

we gaan in aug. op vakantie, dan is onze zoon 2 jaar (en een paar maanden). Moet hij dan nog in een ledikant slapen? Of zou hij in een gewoon bed kunnen slapen? Dit ivm het bijboeken van kinderbed.

Groetjes,
Lia
 
Wij gaan het gewoon proberen in het "grote" bed. tuinstoelkussen ernaast voor het uitvallen en verder slapen maar. Of even thuis uit proberen in het grote bed.
sukses en groetjes
 
Het is wel een hele overgang om in een vreemde omgeving gelijk in een ander bed te slapen.. Misschien thuis ook gelijk een groot bed?? Heb je geen campingbedje? Voldoet ook prima voor een paar nachtjes..

gr marianne
 
hi

ja ik heb wel een camping bedje maar we gaan voor 2 weken, dus het is niet voor zomaar een paar nachtjes. aan de andere kant kan het natuurlijk ook gewoon meenemen, en kunnen we daar nog kijken wat we doen.

groejtes,
lia
 
Hoi lia.

Mijn zoontje is twee en een half jaar en heeft sinds kort een groot bed. Wij hadden ook een matras naast zijn bed liggen voor het uitvallen, dan viel hij in ieder geval zacht. Maar dat maakte voor hem niet uit, hij vond het meteen niet meer leuk. Wij hebben toen bij beterbed een bedrekje gekocht wat dus ook mee kan op vakantie, omdat je deze ook kan demonteren. Is van hard plasic gemaakt en niet zo groot om te vervoeren maar  voor ons wel het ei van columbus. SInds hij deze heeft maakte het voor hem niet meer uit of hij nu in een groot bed lag of niet. Misschien is dat een idee, en het scheelt een boel gesleep met campingbedjes. Succes
 
Hoi,

Ik zou hem inderdaad niet op vakantie ook nog ineens in een nieuw soort bed laten slapen. Dus òf thuis ook een groot bed òf op vakantie in een ledikant.

Het zou jammer zijn van je vakantie als je slaapproblemen krijgt die voorkomen hadden kunnen worden.
 
Hebben wij vorig jaar wel gedaan met de vakantie en dat is heel goed gegaan. Ze is er niet uitgevallen(we hadden wel een dekbed ernaast gelegd) en er maar 1x zelf uit gekomen.
Nu slaapt ze thuis sinds 2 wkn op een nieuwe kamer en in een groot bed en ze vind het allemaal prima

Renate
 
Terug
Bovenaan