ledikant of bed

Ik vroeg me af hoeveel dreumesen al in bed slapen.
We zien ethan steeds verder uit zijn ledikant groeien(heeft steeds minder ruimte boven zijn hoofd)

Dus we zaten rond te kijken maar vroeg me toch af of er al veel deze stap hebben gezet of er overnadenken

Ik heb geen seconde spijt van het ledikantje wegdoen.
Hij slaapt veel beter...en wat mij vooral verbaasd hij komt zijn bed niet uit als hij wakker is of niet wil slapen.
Ik zou het je zeker aanraden

alicia slaapt in peuterbed ook veel beter. ik zou het ook zeker aanraden.
al leg ik alicia 5 keer per dag erin ze slaapt elke keer weer. en ze komt er nog niet uit.
om het uitvallen te voorkomen kun je zo'n rekje halen

noa slaapt in het ledikant met de zijkant eruit, dus ze kan er zelf in en uit komen...
Noa vind het prachtig dat ze zo bedje heeft en ze slaapt ook beter.

volgend jaar kopen we een echt junior bed zoals die van jason bij de ikea

@nicole4 hoe hebben jullie de zijkant er uitgehaald dan? Bij ons steunt de lattebodem op de zijkanten dus als we zie weg halen dan ligt de lattebodem half op de grond.

Ik wil zelf eigenlijk niet te lang wachten mocht Ethan er aan moeten wennen dan is het handig dat hij voor eventuele nood wel nog in de ledikant kan

Jochem gaat ook over naar een groot bed wrs dit weekend of teminste we gaan er zaterdag voor weg.
Maar nu zag ik net ook een mooi bed op internet.
Het liefst wil ik een half hoogslaper omdat zijn kamer niet zo groot is....
Nu heb ik er 1 gezien met een glijbaan eraan en trap dus dan kan ie wel ff vooruit en hij is niet zo heel hoog nl 110.

Dus ff kijken wat mijn mannetje van het bed vind en anders zaterdag ff op pad ervoor.

Terug
Bovenaan