Ledikantje laag zetten?

A

Anoniem

Guest
Wanneer zetten jullie het lekantje laag? En de box? Joran heeft tot nu toe een keer van zijn rug naar zijn buik gedraaid en echt omhoog komen doet hij nog niet. maar vanmorgen vond mij   vriend joran ondersteboven in zijn bedje, lees: mijn zijn hoofdje bij het voeteneind! Hij is erg in de weer blijkbaar. Ik ben zo bang dat hij uit zijn bedje valt! maar wil ook niet overdrijven. Dus: joran is nu bijna (6 mei) 6 maanden, is het dan al noodzakelijk om zijn bedje laag te zetten?
groetjes, Susan

Anne is nu 5 maanden en het is nog niet van toepassing, maar als je het niet vertrouwd moet je het gewoon doen hoor!
Ik merk aan mijn dochtertje dat ze best sterk is in haar handjes en armpjes. Zichzelf omhoog trekken lukt nog niet, maar wat als ze het 's nachts een keer wel door heeft? Ik moet er niet aan denken dat ze dan uit haar bedje valt!
Ik kan het ledikantje op 3 standen zetten, hoog, midden en laag. Misschien is midden wel een goed idee, kan je er ook makkelijk bij om je kindje uit bed te halen. Ik weet niet of 3 standen standaard is....

Hoi

Mijn zoontje is 6,5 maand en rolt zichzelf ook om, maar zowel de box als het ledikant staan bij mij nog hoog.Ik dacht dat het niet eerder hoefde dan wanneer je kind zelf kan zitten of zich kan optrekken.??

Daphne

Ja, dat heb ik ook een aantal keer gehoord. Toch schijnen er kinderen te zijn die eerder gaan staan dan dat ze gaan zitten. Mijn zusje is er ok zo een. Mijn moeder kwam haar kamertje binnen en mevrouw stond! Heel gevaarlijk dus en ik heb het al 966856754x aan moeten horen, haha!  
Dus als je het niet vertrouwd, gewoon doen....

Ik zou geen risico nemen als ik jou was. Mijn moeder werkt met verstandelijk gehandicapten en er zitten een aantal clienten bij die  verst.gehadicapt zijn doordat ze van de commode zijn gevallen...moet je niet aandenken toch??

Terug
Bovenaan