Ledikantje!

Hoi,
Morgenvroeg gaat mijn man ons ´nieuwe´ ledikantje ophalen!
Heb hem gevonden op marktplaats, ik heb natuurlijk al een kinderkamertje, alleen had de jongste 1zijkant en een deel achterkant letterlijk opgegeten, ik mis dus gewoon echt heel veel hout daaruit, nu een zelfde ledikant gevonden, waar we dus alleen die 2delen van gaan gebruiken, zo blijft het toch hetzelfde ledikantje, is namelijk niet meer te bestellen!
Het kamertje is dan al meteen weer klaar, alleen als het een meisje wordt heb ik besloten om 1muur te verven in zacht roze, anders blijft hij zo!!
En jullie al op zoek of iets gevonden?
Groetjes

Hoi,

Ik heb de babykamer nog van mijn eerste. Alleen alle accessoires zijn in groen/blauw. Mocht het een meisje worden, dan ga ik dat natuurlijk wel vervangen! En de kamer die babykamer gaat worden heeft nu 2 roze muren, dus die moeten eventueel nog geverfd worden. Nog een paar weken, dan weten we meer.

Gr Ingrid

heee mj,
dat heb je mooi voor elkaar! zo via marktplaats! wij zijn met z'n allen letterlijk 'opgeschoven'.........onze dochter van 2,5 jaar heeft onze kamer boven gekregen, zij heeft een compleet nieuwe kamer gekregen met een 'frans' stalen bed en compleet gerestyled dus baby-af zeg maar, onze zoon is naar haar kamer gegaan en gebruikt dus haar babykamer (was een dure destijds van bopita) en de baby krijgt strax de babykamer van onze zoon (dat was een goedkopere van ikea, ook omdat we de kindjes zo snel achter elkaar hebben gekregen, om dan elke keer een babykamer van rond de 1000 euro aan te schaffen, had ik ook niet zo'n zin in), maar ik kleed de babykamer dan wel weer mooi 'aan'.......bij m'n dochter destijds babyroze met zilver van bambam, bij m'n zoon babyblauw met zilver van bambam en nu ga ik alles vuurrood met witte stippen, fuchsia (haal alles bij lief! winkel) die stijl........dus lekker knal!
liefs!

hoi,

ik heb in huis nu nog 2 complete babyuitzet over (1 witte met bruin en een bruine). moet alleen kijken welke kamer de baby krijgt. de jongste heeft nu een peuterbed in wat vroeger mijn kamer was, de middelste een witte hoogslaper in een roze kamer, de oudste heeft een hooslaper in een zee met strand kamer en zelf slaap ik op zolder en daar zal de baby in het begin in een wiegje bijkomen. en volgend jaar willen we dan een dakkapel laten plaasten in een ruimte die over is op zolder en wat het dan gaat worden hangt van het geslacht af. Hoef gelukkig niks nws aan te schaffen aan groot spul moet tzt alleen de kamer bekleden maar wellicht krijgt het spulletjes van broer of zussen en krijgen zij wat anders dan de babyspullen die er nog staan.

Hallo!

Ik heb zelf ook op marktplaats gekeken en wat daar aangeboden is is vaak nog zo goed als nieuw!
Wij hebben de box en wipstoel zo gekocht.
Helemaal geen slecht idee MJ!
Je moet die kids van je trouwens es wat te eten geven als ze al aan het hout van het bedje moeten knagen ;-)

Wij hebben een kamertje gezien via een internetsite in Duitsland.
http://www.qmm-traum-moebel.de/shop/category_8/NEW-GENERATION-Wenge-Silber.html?shop_param=cid%3D%26
Stukken goedkoper en qua design veel mooier vinden wij.
Ik hou persoonlijk niet van wit, vind dat zo kil en steriel, vandaar dat wij iets in wenge (donkerbruin) met zilver kiezen.
Met knallende accessoires wordt het echt een hele leuke kamer!

Als we van vakantie terug zijn gaan we bestellen!

=xxx=

Mijn manneke heeft zelf de ombouw van een hangwiegje gemaakt en die ga ik met mijn schoonzusje bekleden van mijn trouwjurk.
Als de kleine uit het wiegje is gegroeid dan kan ik het ledikantje van mijn schoonzusje gebruiken. (wij hadden dat niet meer van onze floortje)
Verder heb ik van de week een wipstoeltje op de kop getikt voor 5,- van nijntje ziet er spiksplinter nieuw uit geen vlekje op te bekennen.
Natuurlijk wel gewassen ;).
Eerst komt de kleinen bij ons op de kamer, het hangwiegje bevestigen we aan het plafond bij het voeteneind.
We gaan de zolder opknappen en isoleren, daar gaat floortje dan alvast slapen.
Het is de bedoeling dat ze gezellig samen de zolder gaan delen en dat we van floortje haar kamer een speelkamer gaan maken.

Liefs louise

Hey,
Allemaal al druk bezig ;-)
Ja ik heb echt alles nog, dus vond het wel leuk als ook het ledikantje hetzelfde bleef ;-)
Buiten dat ik dus misschien de muur schilder en wat nieuwe assesoires (als het een meid zou zijn) ben ik dus helemaal klaar, beetje saai eigenlijk,,haha
De jongste weegt hier trouwens ruim 15kilo, knap he, dat op hout,,hahaha
Ik heb ook een wipstoeltje van nijntje trouwens, donkerblauw en die is nog prima, ook het wiegje is nog als nieuw evenals de wandelwagen, ook donkerblauw van nijntje.
Succes met alles aanschaffen en opknappen :)
Liefs MJ

Ik heb vandaag alles nieuw besteld bij de babydump. Erg leuk hoor legaal shoppen. We krijgen ook veel daarvan van ouders en schoonouders.dat scheelt natuurlijk wel een hoop. Ik kan niet wachten tot t geleverd word allemaal in december.

Liefs tamjo

Terug
Bovenaan