leeftijd

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal, ik lees al n tijdtje jullie berichten, probeer zelf ook zwanger te worden. Maar nu is mijn vraag zijn er ook vrouwen tussen de 35 en 38 op het forum.Ik ben zelf 38jr. Nieuwe relatie en 1 kind uit me vorige relatie. Hoop snel wat te horen. Groetjes Barbara

Hoi Barbara,

Ik ben ook wat ouder dan de gemiddelde vrouw hier op het forum, nl. 36 jaar. Laat partner ontmoet en nu we een stabiele relatie hebben kiezen we heel bewust voor een kind. Ik ben sinds kort bezig met zwanger worden en hopelijk is het binnenkort zover.

Groet,
Noor

ook ik ben iets ouder...35
Twee kids uit vorige relatie
was vrij jong zwanger 21/22 jaar en ga het nu proberen in een hele andere situatie en zeker een andere leeftijd....zijn al zo'n acht maanden bezig...heel spannend voor ons allemaal
Maar ook een beetje vreemd om er zo bewust mee bezig te zijn

Hallo meiden,
Ik ben Zoey, 36 jaar, en sinds 8 maanden probeer ik ook zwanger te raken.
Wij heben nog geen kinderen, zijn al wel 16 jaar getrouwd.
Het schijnt dat je wat minder vruchtbaar bent als je "ouder"wordt.
Gelukkig zijn er veel meer meiden van onze leeftijd,
Succes allemaal, hopelijk wordt 2005 een vruchtbaar jaar!

Hoi Hoi, ik ben nog ietsje jonger,maar met 34 schiet het ook al op.

Bij alle vorige progingen werd ik direct zwanger (zwanger blijven was soms een probleem). Ik heb twee gezonde kids van mijn vorige partner, en met mijn nieuwe partner hoop ik toch ooit dat grote gezin te krijgen waar ik al jaren van droom.

ik ben zelf 41,en ben ook nog bezig om zwanger te worden.vorig jaar heb ik een miskraam gehad dat was erg treurig natuurlijk,maar ik geef niet op me gyn heb gezegd zolang je nog een goeie cyclus heb is er is niets aan de hand,het enige wat hij ons kon vertellen dat het toch wel iets langer kon duren om zwanger te raken.want bij een vrouw van rond 20/25/30jaar gaat het allemaal iets sneller zei hij.want als je wat ouder ben gaat het iets minder snel met het rijpen van het eitje...maar niet getreurd mij ma was ook nog 43 toen ze zwanger werd en me oma 45 en de zus van me ma was 46 dus kop op het kan altijd nog hoor.groetjes van pepe.

Terug
Bovenaan