leeftijden

Iedereen bedankt voor de reactie's over de leeftijden van moeders/vaders
De oudste moeder die gereageerd heeft is Inge met haar 38jaar,de jongste moeder is Romy met haar 17jaar,en haar vriend/man is de oudste vader met zijn 39jaar.
Het viel me op dat er veeeel jonge moeders zijn,ik wil iedereen nogmaals bedanken,
Groetjes Carolien
 
ik krijg kippevel bij de gedachte
dat die man van 39 jaar een vriendin heeft van 17 jaar en daarbij ook nog samen een kindje hebben
die man is misschien wel heel goed voor haar, maar ik vind toch dat hij beter had moeten weten
ik wil hier nog wel veel meer op zeggen, maar ik denk dat ik Romy hier dan veel pijn mee zal doen en dat is niet de bedoeling
Meid pas goed op jezelf en ook op je dochtertje

 
Tja, je weet het maar nooit, zo als buitenstaander, he? De meest ondenkbare relaties zijn soms de meest stabiele. Maar goed, het is inderdaad strafbaar, en niet zonder reden vind ik.
 
hoi ik heb gelezen wat jullie schreven, ik kan me voorstellen dat jullie verbaast zijn, maar ik ben gelukkig en hij is goed voor me.
liefde kun je niet tegen houden ,ik had het ook nooit verwacht zoiets maar als je verliefd word tja wat moet je er dan aan doen.want het was liefde op het eerste gezicht.we hebben een relatie nu van 3 jaar en inmiddels ben ik 18 jaar geworden.
groetjes romy
christinavenhuizen@hotmail.com
 
Hoi Romy!
Ik kan alleen maar zeggen dat ik blij voor je bent dat je een gelukkige relatie hebt (ook al is je man-vriend een stuk ouder) Geniet van je kleine meid en veel geluk voor de toekomst...
Groetjes Krista
 
Terug
Bovenaan