leeg ballonetje??

A

Anoniem

Guest
net op dit forum en vraag nr 2 alweer..
ik had de laatste twee weken last van pijnlijke borsten,misselijk en afgelopen zondag verloor ik bruine vloed,maandag heb ik gebloed als een rund en dinsdag was het zelfs zo erg dat de stoel op mijn werk eronder zat,vlak nadat ik me verschoond had(sorry..niet fris) ik naar de wc en allemaal bloed en een leeg ballonetje.nu is het woensdag en alles is weg,geen bloedingen meer....normaal ben ik minstens tot zaterdag ongesteld.
wat te doen nu?moet ik naar de huisarts?is het raadzaam om de gynacoloog te bellen of overdrijf ik?

liefs dia

Zou als ik jou was maar even de huisarts bellen want dit is natuurlijk niet goed.
Hij stuurt je mischien door naar het ziekenhuis voor een controle of zo.

Sterkte,
Groetjes. ineke

Allereerst, wat vervelend allemaal.Maar ik zou zeker even na vraag bij de dokters-assistente doen. Zij kan dan inschatten of het nodig is dat je even langs komt.
In ieder geval, veel sterkte en succes.

Gr. van Pam

heej heel vervelend zoals ik je verhaal lees.
ik ozu ook de assistente bellen.
misschien een rare vraag, maar wat bedoel je met 'leeg ballonetje'?

xxx

ja beetje vaag,weet ook niet echt hoe ik het duidleijker kan uitleggen,een ballonetje zonder dat tuitje waar je hem mee opblaast. misschien een ssort vna leeg zakje ofzo.
het was zeker geen normale bloedstolsel   want daar heb ik wel vaak last van(altijd wel aks ik mijn periode heb)

Hoi hoi,

Ik zou als ik jouw was inderdaad maar even contact opnemen met je huisarts, maar als je het mij vraagt heb je een vroege miskraam gehad. Zoals jij het omschrijft komt het mij bekend voor.

Succes ermee.

Groetjes, Nathalie

hoi Dia en andere meiden

ik heb dit ook afgelopen cyclus meegemaakt!!! Precies zoals jij beschrijft, alleen zijn bij mij de bloedingen na 3 dagen erg heftig te zijn geweest wat afgenomen tot een normale bloeding als bij een ongi. Ik ben wel 14 dagen ongesteld geweest!!!!
Ik heb me heel onzeker gevoeld, maar durfde de huisarsts niet te bellen. Ik dacht: hij ziet me aankomen en zou zeggen dat dit erg vaak voorkomt en dat ik me geen zorgen moet maken. Dus heb ik het op zijn beloop gelaten.
Ik heb het balonnetje uit de wc gepakt en goed bekeken, er zat bloed in.
Het gekke is dat ik mijn ei op dag 21 heb gehad (getest met een ovutest) en op dag 26 begon de bloeding terwijl mijn cyclus altijd 30 dagen is.

Er spookt nog wel door mijn hoofd heen of er mss iets achter is gebleven, want vrouwen worden niet voor niets gecureteerd toch? Of heb ik het mis????
Ik heb hier totaal geen ervaring mee!! Alle reacties zijn dan ook vanharte welkom!!!

Ik heb nu (vooral id avond) sinds een paar dagen een opgezette onderbuik en ben de afgelopen 2 weken ZO ontzettend moe geweest!! (ik   schreef het toe aan het vele bloedverlies) Heb deze cyclus nog geen ei gehad. Heb een zw test gedaan maar die blijkt negatief.

Ben benieuwd of iemand dit herkent!!!

dikke kus Puckylief

Terug
Bovenaan