leeg gevoel

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn eerste termijn echo gehad, maar helaas bleek dat ons kindje al met 6 weken was overleden.
Ik had al een voorgevoel dat het niet goed zat, maar nog komt het hard aan.
We wachten nu eerst een week af of het spontaan los komt en anders krijg ik medicijnen om het vruchtje af te stoten.
Ik voel me ontzettend leeg nu...

liefs sofie

Jeetje meis...wat rot...
Helaas weet ik wat je voelt, heb het zelf nu 2 keer meegemaakt.
Ik kreeg beide keren, zo'n anderhalve week na de echo, een spontane miskraam.

Wens je veel sterkte de komende tijd.

Lfs Jaikke

-------

~3 oktober miskraam
~13 januari weer een miskraam
~14 februari voor het eerst weer ongesteld geworden

Trotse mama van een zoontje van 2 en half

Hoi Sofie,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad. Ook ik had al een voorgevoel dat er iets niet goed was. Blijkbaar voelt de vrouw dat toch goed aan.

Ik was toen 9 weken op weg maar ook bij mij was het vruchtje bij 6 weken gestopt. Ik had toen een leeg vruchtzakje. Uiteindelijk heb ik voor een curretage gekozen. De gynaecoloog zei tegen mij dat als je die tabletten krijgt, er altijd nog een kans is dat niet alles loslaat en je daarna alsnog gecurreteerd moet worden. Daarnaast vond ik het ook niet fijn om maar af te blijven wachten. De curretage is me heel erg meegevallen.

Maar wees gerust. Zoiets heeft geen medische oorzaak; het gebeurd vaker dan je denkt. Toen ik het in mijn omgeving vertelde hoorde ik van best wel veel mensen dat ze het of zelf mee hadden gemaakt of wel hadden gezien in hun omgeving.

Enne, ik ben na de curretage meteen weer zwanger geworden en ben nu bijna 16 weken op weg. Dus laat de moed niet zakken!

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Maike

ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd. Ook al heb je het misschien aangevoeld, toch blijft het hard als dat gevoel bevestigd wordt!
Mocht je dingen kwijt willen, zet het hier allemaal maar neer wij vinden niks gek,

groet,
Patricia

Hoi Sofie,

Heel erg veel sterkte de komende tijd. Ook al voelde je het dat het niet goed zat, het is confronterend. Neem de tijd, en inderdaad zijn hier genoeg meiden die naar je luisteren en advies willen geven..
Zelf ben ik op 31 okt geopereerd aan een bbz. Lichamelijk gaat het wel, zijn alweer druk aan het klussen maar nog niet zwanger. Geestelijk gaat het met ups en downs. Neem dus echt je tijd, ook al zeggen anderen dat het vanzelf wel goed komt en dat je er overheen moet zetten, je lichaam geeft zelf wel aan wanneer.

Groetjes Jessica

hoi sofie,

Ik weet wat je mee maakt. Het zijn echt vreselijke ..... dagen.
Zelf ben ik naar 12 weken zwangerschap er achter gekomen dat het vruchtje al vroeg was afgestoten, maar mijn lichaam heeft dat helaas niet gedaan. Daarom ben ik afgelopen 21 januari gecuriteerd. Het waren echt vreselijk dagen. Heb veel zitten huilen en er ook veel over zitten praten.

In de weken dat ik zwanger was heb ik vaak gezegd "zou het wel goed zijn" en nog veel meer van die opmerkingen. Ik denk dat wij vrouwen soms toch een seintje krijgen van ons lichaam als er iets aan de hand is maar het gewoon niet door hebben.

Ik wil je heel veel succes en sterkte de aankomende tijd wensen en als je er over wil praten of je wil wat kwijt zet het op het forum en misschien kunnen we je raad of steun geven.

groetjes ida

Terug
Bovenaan