Leeg vrachtzak 2-3 weken, miskraam?

Hele onregelmatige cyclus en per toeval erachter gekomen dat ik zwanger ben - waarschijnlijk 2-3 weken - Omdat ik net (dacht ik) ongesteld ben geweest, naar de dokter. Die gaf aan dat het wellicht innesteling bloed was. Op de echo was weinig te zien, ook omdat mijn baarmoeder gekanteld lag. De gyn dacht wel een leeg vruchtzakje te zien. Nu over 2
dagen terug komen om bloed te prikken om te kijken wat mijn HCG waarden zijn.

Ik maak me dus alleen een beetje zorgen om het lege vruchtzakje. De gyn gaf niet aan met zekerheid te zeggen of dit een miskraam wordt/is. Iemand ervaringen met een hele vroege zwangerschap en lege vruchtzakje? En is er nog kans dat het nog in ontwikkeling is?

Ik heb dit gehad bij mijn dochter omdat mijn zoontje is overleden en daarna een miskraam gekregen met 12 weken  mocht ik bij haar eeder komen om een echo te laten maken maar ik was toen net 4 of 5 weken dus nog veel te vroeg en ook een leeg vruchtzakje toen mocht ik met 8 weken terug komen en zagen wij een kindje met kloppend hartje.
De andere zwangerschappen pas met 8 weken echo laten maken mocht eeder ook maar heb ik niet meer gedaan vond die spanning niet fijn als er weer een leeg vruchtzakje zou zitten.
Dus ik zou bij jou nog niet uitgaan dat het niet goed zit je hebt echt een vroege echo gehad.

Terug
Bovenaan