Leeg vruchtzak

<p>Goedemorgen , </p><p>wil even me verhaal kwijt, ik heb 2 keer een bbz gehad en nu weer opnieuw zwanger , vorige week op controle geweest met 5 weken me hormoon steeg mooi.</p><p>maandag was ik 5,6 dagen en er was een vruchtzak te zien , Gyneceloog zij beginnende zwangerschap zo blij was ik, ik dacht hehe eindelijk.</p><p>Vrijdag weer terug gegaan vruchtzak was gegroeid alleen geen vruchtje te zien was gisteren 6+3 </p><p>hij zij dat ik een late eisprong heb gehad of ja? <br />nou heb ik ook heel weinig symptomen </p><p>ben nou zo onzeker en verdrietig ? iemand dit mee gemaakt ? </p>

Hoi.
Ik heb vorig jaar december een lege vruchtzak gehad. Met 8 weken echo peilde de vk 6 weken, twee dagen later zette de miskraam door. 
Erg zuur, maar wat er niet inzit kun je niet verliezen denk ik maar zo. 
Ondertussen 25w zwanger. Het kwam blijkbaar toch geregeld voor, alleen valt t bij de meeste niet op vanwege een onregelmatige cyclus.
Sterkte!

Ik heb dit helaas ook meegemaakt, maar bij mij was het overduidelijk mis, bij jou lijkt dat niet zo te zijn?
ik kwam met 8 weken op controle en alleen een placenta en vruchtzakje zichtbaar. Leek geen vruchtje te zijn, maar de gynaecoloog heeft daar niet eens echt naar gezocht omdat hij al wist dat het niet goed was (ben via icsi zwanger geworden dus kunnen heel precies timen hoe ver ik moest zijn). 

ik ben nu op een miskraam aan het wachten ?

Heeft de arts niets gezegd over of het normaal is om nog geen vruchtje te zien rond die termijn? Of maakte hij/zij zich ook zorgen?
Ik hoop voor je dat het nog goed komt ?

Bij mij leek bij 6+4 de vruchtzak leeg. Drie dagen later toch een vrucht met kloppend hartje. Helaas bij 8+5 toch een miskraam.

Terug
Bovenaan