Leeg vruchtzakje 6wkn 4 dgn

<p>Vandaag ben ik bij de verloskundinge geweest ivm mijn zwangerschap.</p><p> </p><p>Laatste menstruatie was 11 augustus. Regelmatige cyclus van 30 dgn. 15 september een test gedaan en was positief. Het was niet gepland, dus was even in shock. Heb t toen geaccepteerdrn er werd ee  echo ingepland.</p><p> </p><p>Vanmorgen dus geweest.op de  uitwendige echo was niks te zien, dus kreeg een inwendige echo. Helaas een leeg vruchtzakje te zien.</p><p>De verloskundige gaf aan dat het of toch nog erg pril was of dat het zakje leeg blijft. </p><p> </p><p>Iemand soortgelijke ervaringen? Over 2 weken moet ik weer terug voor een echo. Dit gaat zolang duren:(</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Al talloze keren hier op het forum voorbij gekomen rond die periode...bij sommigen leek het leeg en was het 2 weken later wel positief, bij anderen niet. Normaal zou je volgens mij toch echt wel iets moeten zien... ik was 5w6d toen er al een vruchtje te zien was met een kloppend hartje. 

Bij mij was er met 6 weken en 3 dagen en inwendige echo ook alleen vruchtzak te zien. Na twee weken een kloppend hartje en nu ruim 31 weken en alles goed. 
Het is lastig precies te bepalen wanneer je eitje genesteld is dus blijft dan even gokken. En wachten is moeilijk maar zit helaas niet veel anders op! Kan altijd mog twee kanten op gaan!

Ja lastig.. bij mij konden ze met dat termijn wel een vruchtje en kloppend hartje zien. Wellicht ben je minder lang zwanger dan dat je denkt? Succes deze 2 weken!

Met 5weken (vanwege bloedverlies hele vroege echo gehad) een gevuld vruchtzakje te zien
1 week later verwachte ze een kloppend hartje te zien. Helaas bleek het een leeg vruchtzakje te zijn. Dus wachten op de miskraam.
4 weken later dachten we dat de miskraam eindelijk begonnen was. Erge buikpijn bloedverlies. Maar helaas het bloedverlies hield op en de buikpijn was niet meer te houden. Met spoed naar t zkh gestuurd ivm evt bbmzw maar eenmaal daar bleek er gewoon een kindje te groeien met allea erop en eraan. Nu inmiddels 19.6 zwanger.

Wat het dus bij mij is geweest is dat mijn baarmoeder gekanteld naar achter lag, en de "inhoud" van het vruchtzakje dus naar achter is gegaan met het liggen. Dat is de enige verklaring.

Hoi dames, 
afgelopen week eerste echo gehad (inwendig) dacht zelf dat ik 6,5 weken was. Tijdens de echo was er een leeg vruchtzakje te zien :( ben er zo verdrietig van had zo gehoopt dat er iets te zien was. Verloskundigen had het vruchtzakje gemeten en zij gaf aan dat ik 6,2 weken zwanger ben dus een paar dagen verschil. Ik mag over een week terug komen voor een vervolg echo. Ik ben zo bang dat er weer niks te zien is. De verloskundigen gaf me ook maar 15% kans dat er volgende week wel iets te zien is. Ook omdat in het vruchtzakje geen verdikking zat waar misschien toch het kindje nog kan zitten. Is de echo dan toch te vroeg geweest? Of moet ik me maar op het ergst voorbereidden? De hormonen gieren door me lichaam is echt zo gek. 
X vrouwke

Terug
Bovenaan