<p>Hallo, </p><p> </p><p>Ik heb afgelopen Woensdag een echo gehad en daar was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Nu moet ik morgen terug komen om dit te bevestigen en dan de volgende stap maken voor een miskraam.</p><p> </p><p>Nu ben ik echt super depressief en ben ik er al de hele tijd mee bezig. Ik zelf verwachtte 8 weken te zijn en de gynaecoloog is hier niet meer echt verder op in gegaan. Het enige wat hij me vertelde was dat ik sowieso op 6 weken zat gezien het vruchtzakje.</p><p> </p><p>Nu is het zo dat ik totaal overdonderd naar huis ben gegaan en in de auto schoten helaas pas alle vragen in mijn hoofd. Ik ben doodsbang voor morgen en ik hoop zo stiekem dat er toch morgen iets e zien zal zijn. Nu weet ik toevallig dat er vaker tegen me verteld is dat mijn baarmoeder naar achter gekanteld is. Dit heb ik niet aan de gyneacoloog kunnen vertellen, denken jullie dat daarom misschien het vruchtje niet te zien was? </p><p> </p><p>Heeft iemand trouwens nog positieve verhalen? Ergens diep van binnen hoop ik op een klein wondertje maar ik wil mezelf niet alweer kei hard teleurstellen ... </p>