Leeg vruchtzakje, baarmoeder naar achter gekanteld?

<p>Hallo, </p><p> </p><p>Ik heb afgelopen Woensdag een echo gehad en daar was alleen een leeg vruchtzakje te zien. Nu moet ik morgen terug komen om dit te bevestigen en dan de volgende stap maken voor een miskraam.</p><p> </p><p>Nu ben ik echt super depressief en ben ik er al de hele tijd mee bezig. Ik zelf verwachtte 8 weken te zijn en de gynaecoloog is hier niet meer echt verder op in gegaan. Het enige wat hij me vertelde was dat ik sowieso op 6 weken zat gezien het vruchtzakje.</p><p> </p><p>Nu is het zo dat ik totaal overdonderd naar huis ben gegaan en in de auto schoten helaas pas alle vragen in mijn hoofd. Ik ben doodsbang voor morgen en ik hoop zo stiekem dat er toch morgen iets e zien zal zijn. Nu weet ik toevallig dat er vaker tegen me verteld is dat mijn baarmoeder naar achter gekanteld is. Dit heb ik niet aan de gyneacoloog kunnen vertellen, denken jullie dat daarom misschien het vruchtje niet te zien was? </p><p> </p><p>Heeft iemand trouwens nog positieve verhalen? Ergens diep van binnen hoop ik op een klein wondertje maar ik wil mezelf niet alweer kei hard teleurstellen ... </p>

Hoi lieverd,
Ik heb een echo met 5.5 week gehad, dud 5 weken en 5 dagen zoals zij het had 'uitgerekend'. Deze was ook leeg. Wel vruchtzakje te zien en aan de hand van de grootte hadden ze dus de zwangerschapsduur berekend. Twee weken later weer een echo en daar was een kloppend hartje op te zien..
Dit één positief verhaal in iedergeval! En ik hoop echt met heel mijn hart dat je morgen een prachtige echo hebt. Helaas komt het ook voor dat het vruchtje niet is gaan groeien.. 
Laat je het morgen weten? Probeer voor jezelf de vragen die je hebt alvast op te schrijven, dan kan je ze niet vergeten! 
Trouwens ik heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder. 
Groetjes xx

Trouwens, ik vind 7 weken ook best vroeg om te bepalen of je een succesvolle zwangerschap hebt of niet, stel nou dat je 6.5 week bent morgen, dan kan het zelfs zijn dat je nog geen hartje ziet kloppen. Probeer echt heel geconcentreert op iets knipperends te letten. Je ziet het bijna over het hoofd namelijk op dat termijn. Verwacht geen vorm of iets, het is echt een sesamzaadje, nog kleiner zelfs wat je op het scherm moet zien dat knippert. 
Dit even ter info, niet dat je naar huis gaat en dan weer met twijfels de deur uit gaat! Soms gaat een hartje pas met 7 weken 7.5 week goed kloppen! 

Hoi hoi hier geen ervaring mee, maar ik vind ook dat ze wel heel snel denken dat het niet goed zit en als jij wil kan je ook gewoon nog een week wachten om echt zeker te zijn dat er niks groeit!
ik werd ook ruim twee weken terug gezet maar had blijkbaar een late innesteling.

sterkte morgen en alles vragen wat je wil en als je je niet gehoord voelt ga je gewoon naar een ander!

Ik ging naar de VK en er was ook alleen een vruchtzakje te zien. 'Ik kan je verder niets bieden.' Zei ze. Te vroeg, of er zat niets meer. Man, man, man. Wat heeft die vrouw mij jaren van mijn leven gekost. Zoveel stress! 
3 weken later kwam ik, kloppend hartje en echt toch al veel gegroeid. Uiteindelijk was ik toen toch al 6 weken voorbij! Terwijl zij er toch op stond dat hartje dan al lang had moeten kloppen.. 6 weken is zo vroeg. Lang niet altijd zie je alles! 
Ik ben inmiddels in mijn 18e week van een meisje. 
Ik hoop dat het goed afloopt voor je, ik ga voor je duimen! 

Dankjewel voor jullie reacties! Ik hoop ook zo op een kleine wonder! Mijn klachten gezien kan het gewoon echt niet anders. Misselijkheid, kokhalzen vooral in de ochtend, zere borsten, ontzettend veel last van witte afscheiding, vermoeidheid niks wijst uit naar een miskraam en nog is het gewoon mogelijk...

Morgen ga ik naar het ziekenhuis bij mij in de stad, ik was woensdag namelijk in een ander ziekenhuis, dit ivm mijn medisch verleden. De gyneacoloog vond dat ik het ook moest proberen bij onze eigen ziekenhuis zodat ik een soort van ‘second opinion’ heb. Ik stress hem helemaal, om gek van te worden. Ik hou jullie op de hoogte!

Ik hoop voor je dat het goed is!
bij mij bleven de zakjes echt leeg, echo was met 6+5 en 9 weken.
een leeg zakje is helaas een foutje na innesteling en er zijn ook symptomen omdat er hcg is. 
Maar kan zijn dat je minder ver was en dat je toch iets ziet knipperen, ik duim voor je.

Hallo dames

vandaag de echo gehad. Nu was er ineens wel een vruchtje te zien (????????) en ze vond hem vrij snel... nu hebben we helaas geen hartje zien kloppen en moet ik alweer een week wachten... om GEK van te worden. Het vruchtje was 6.4 en volgens de gyneacoloog moet ik er vanuit gaan dat het gestopt is met groeien. (Uitgaande van mijn laatste menstruatie zou ik nu 9 weken moeten zijn)

ik snap er helemaal niks van want bij de ander gyneacoloog was hij letterlijk keilang aan het zoeken en vond die telkens niks. Hij vertelde me ook dat de kans op het zien van het vruchtje zo goed als onmogelijk is. 

Maar wat ik niet snap is dat deze gyneacoloog hem vrijwel meteen zag (wij ook trouwens) en wij met de vorige echo niks anders zagen dan een leeg vruchtzakje... super bizar dit...

Terug
Bovenaan