Leeg vruchtzakje bij 5 weken echo

<p>Oh aub wie kan mij meer hierover uitleggen ??? of heeft dit meegemaakt </p><p>Afgelopen maandag test gedaan clearblue 3+ was de uitslag. 26 sept was eerste dag van mijn laatste menstruatie.</p><p>vanacht bloed verloren tijdens het plassen, sorry van kleine levertjes...         ik schrok enorm dus vanmorgen gyn gebeld, mocht gelijk langskomen maar ze konden niets zien op de echo... omdat ik volgens de gyn bloed heb verloren en het nu minder is lijkt het op een vroege miskraam... zeurend gevoel maar geen pijn zoals OG pijn. Vandaag het laten prikken vrijdag weer en woensdag weer een echo... wie aub heeft dit ooit meegemaakt en kan dit echt een beginnende miskraam zijn? Heb in 2 jaar 2 miskramen gehad... ben zo bang???</p>
 
Wat erg die onzekerheid! Ik heb ook ooit een echo gehad en een leeg vruchtzakje, toen dacht de gym dat ik een miskraam had gehad, 2 wkn later weer een echo was er wel een vruchtje te zien, bleek ik gewoon minder ver zwanger te zijn. Helaas later alsnog een miskraam geworden. Gewoon ff afwachten. Heel veel succes.
 
Snap je onzekerheid! 
Heb zelf bij beide zwangerschappen met de eerste echo een leeg vruchtzakje gehad! Beide keren dachten ze dat het fout zou gaan. Dat was niet het geval. Bij beide keren op de echo erna was er een mooi vruchtje te zien en was ik ook minder ver zwanger dan gedacht! Het kan 2 kanten opgaan. Hoeft niet altijd foute boel te zijn. Ik duim voor je! 
Heel veel succes! 
 
Terug
Bovenaan