Leeg vruchtzakje bij de eerste echo

<p>Hoi Dames, volgens mijn berekening zou ik nu ongeveer 7 weken zijn. Vandaag onze eerste echo gehad en helaas zagen ze alleen een vruchtzakje met vruchtwater er in. Ik heb dit bij mijn oudste dochter ook gehad ook met 7 weken de eerste echo en moest toen na 2 weken terug komen en toen bleek ze “verstopt” te zitten, toen was ik gewoon 9 weken bij de tweede echo. Hopelijk is dat nu dus ook zo. Maar voor nu dus weer 2 weken ik spanning. Maar het kan ook de andere kant op gaan zei de verloskundige ?</p>

Had je bij je dochter ook met 7weken een leeg vruchtzakje? Ik heb er geen ervaring mee, met 6weken en 1 dag was er bij mij een kloppend hartje te zien en bij de eerste had ik pas een eerste echo met 11weken. Wat zegt je gevoel? Vaak is dat ook belangrijk.  Heel veel succes

Hey facha, moest vandaag nog aan je denken hoe het met je ging. Je zit niet bij de facebookgroep van december mama's toch? Wat vervelend voor je. Hoop dat het idd goed voor je afloopt. Wel stom dat ze je nog 2 weken laten wachten.  Over een week moet je toch al meer zien? Ik duim voor je! 

Ja ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Soms voel ik me echt zwanger, heel erg moe, pijnlijke borsten en misselijk. Maar heb ook soms wat pijnlijke steekjes. Verloskundige vond et vruchtzakje er wel mooi uitzien, mooi rond. En ze zei bij een beginnende mk heeft het vaak toch een andere vorm. Ze dacht wel wat te zien tegen de wand aan “geplakt” maar ze kreeg het niet goed in beeld.

Hoi DeesjeP, klopt zit niet meer in die fbgroep vond het niet echt iets voor mij en ben niet zo actief op fb haha. Ja bij mijn eerste dochter moest ik ook 2 weken wachten ? Ik ga gelukkig vrijdag op vakantie dus heb wat leuke afleiding.

Hee Facha, 
Zelf heb ik hier ook ervaring mee gehad bij mijn eerste, inmiddels ben ik weer zwanger en had ik dit niet. Net zoals jij al vertelde moest ik twee weken wachten vol stress en ook na die twee weken was ik steeds in paniek als we weer naar een echo gingen. Nu vind ik het wel apart als ik de foto's terug zie van de eerste echo van mij dochter. Hopelijk kan je de kleine wel zien bij de volgende echo! Xx 

Ah wat een spannende 2 weken zeg!!
Maar hoop dat het goed zit! Als je je nog zo zwanger voelt en verloskundige het ook wel anders uit zag zien dan een mk.
Ga voor je duimen!!!!

Terug
Bovenaan