Leeg vruchtzakje op echo bij 6weken

<p>Vandaag extra echo gehad ivm onzekerheid na wat bloedverlies afgelopen week. Woensdag wat meer en werd steeds minder en minimaal. Dacht doen toch de echo voor prettiger gevoel om te horen dat alles oké is. </p><p>Nou bij uitwendige echo niks duidelijks te zien. Bij inwendige echo een leeg vruchtzakje/dooier wat past bij net 6 weken. ( ze hadden ingeschat op 7 weken) maar hiervoor een miskraam gehad bij 5 weken dus duur van de cyclus is ook een gok evenals de eisprong want die voel ik niet. Kon nog twee kanten op of toch miskraam komende periode of te vroeg en daardoor nog niks te zien. Over twee weken stond intake met echo gepland. Dat wordt nu alleen een echo en als het dan goed was twee weken later intake. Herkent iemand dit? </p><p>En betreft de lege vruchtzak bij 6 weken? </p>

Ik hoop dat er over 2 weken een babytje in zit! Ik hoop dat je niet hetzelfde verhaal krijgt als mij. 
Ik heb hetzelfde gehad.  En het vruchtzakje was ook leeg... de verloskundige zei dat hrt gezien de duur er wel iets te zien moest zijn in het vruchtzakje. Helaas was dat niet het geval. Een week later begon ik te bloeden.. het vruchtje was bij mij niet gaan groeien.

Ik hoop bij jou wel!!! Ik duim voor je!

Ik hoop dat er over 2 weken een babytje in zit! Ik hoop dat je niet hetzelfde verhaal krijgt als mij. 
Ik heb hetzelfde gehad.  En het vruchtzakje was ook leeg... de verloskundige zei dat hrt gezien de duur er wel iets te zien moest zijn in het vruchtzakje. Helaas was dat niet het geval. Een week later begon ik te bloeden.. het vruchtje was bij mij niet gaan groeien.

Ik hoop bij jou wel!!! Ik duim voor je!

Hier ook meegemaakt ik mog bloed prikken om te kijken of mijn hcg deed stijgen, dat bleek zo te zijn maar na paar dagen uiteindelijk toch bloedverlies, Het kan alle kanten op! Ik hoop dat het bij jou goed komt! 
Ik ben daarna 1 keer ongesteld geweest en daarna had ik gelijk weer een positieve test! Inmiddels weer bijna 11 weekjes zwanger. 
Hoe dan ook alles komt uiteindelijk goed!
liefs 

Ik heb hetzelfde gehad en de gynaecoloog zei tegen mij dat ik een miskraam moest afwachten.. ze gaf het nog een week om zelf te komen (ivm koorts bij mij). Een week later wilde ze me medicatie gaan geven om een miskraam op te wekken, en wat bleek: alles was gegroeid en er klopte zelfs een hartje! Inmiddels een dochtertje van 4 maanden, dus hou hoop! Ik zal voor je duimen.

Ik heb een positief bericht voor je!

Ik ben met 6+1 bij de gynaecoloog geweest, toen waren er 2 lege vruchtzakjes te zien, een week later mocht ik weer en toen was er in 1 vruchtzakje toch echt een mini babytje te zien met een hartslag!! Echt zo bijzonder en dat in een week tijd! 
Het andere zakje is helaas leeg gebleven, maar hou hoop want in een week kan er dus zoveel veranderen! 

Ik heb een positief bericht voor je!

Ik ben met 6+1 bij de gynaecoloog geweest, toen waren er 2 lege vruchtzakjes te zien, een week later mocht ik weer en toen was er in 1 vruchtzakje toch echt een mini babytje te zien met een hartslag!! Echt zo bijzonder en dat in een week tijd! 
Het andere zakje is helaas leeg gebleven, maar hou hoop want in een week kan er dus zoveel veranderen! 

Terug
Bovenaan