<p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi Dames, ik ben nieuw hier! En weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben. Onze eerste poging, dus ik voel me echt gezegend! Volgens de berekeningen ben ik 6 weken en 2 dagen zwanger. Gister heb ik bij de gynaecoloog een echo gehad (de echo stond al gepland voor ik wist dat ik zwanger was ivm buikpijn) </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Bij de gynaecoloog kreeg ik dus te horen dat er 2 vruchtzakjes te zien waren! Echt een shock, maar de grootste shock kwam later, want ze zag niks in de zakjes zitten. Nou kan het zijn dat ik toch minder ver ben dan de berekeningen en ze daarom nog niks zag, maar ik maak me natuurlijk wel zorgen. </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Iemand met soortgelijke ervaringen? Volgende week mag ik gelukkig weer, dus hoop dan meer te horen. </p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Groetjes Naomy </p>