Leeg vruchtzakje

Hoii allemaal!

Vandaag ben ik naar de gyneacoloog geweest. Volgens berekeningen zou ik 7+1 weken moeten zijn, de gyneacoloog maakte de echo en er was een leeg vruchtzakje te zien. Hij vertelde mij dat het 2 kanten op kan gaan... of het wordt een miskraam of ik ben nog niet zo ver als dat ik dacht

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was op 25 oktober. Ik zit in een traject met letrozol om zwanger te raken, ik ben 9 november naar het ziekenhuis geweest toen had ik een groeiend eitje van 20mm..

Zijn er mensen die ook ervaring hebben met een leeg vruchtzakje en hoe liep dit af ??

 
Ik helaas wel. Had precies hetzelfde. Zou 8 weken moeten zijn maar de vruchtzak zei 5 a 6 weken. Toen wist ik al dat 't niet zou kloppen. Week later terug, en helaas niks veranderd. Dus een miskraam geworden. Ik hoop voor jou op het beste. En mocht het niet zo zijn wens ik je veel sterkte ❤️
 
Ach wat vervelend.. ik heb het ook gehad en bleek inderdaad een leeg vruchtzakje. 
Bij mij werden ook die twee opties genoemd. Dus het kan ook nog de goede kant opgaan. Dat hoop ik heel erg voor je!
(Mocht het een leeg vruchtzakje blijken te zijn, kun je vragen om een echo afdruk, want die echo maken ze toch waarschijnlijk. Klinkt misschien gek, maat ik vond dat fijn om nog als aandenken te hebben)
Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan