leeg vruchtzakje

Hallo ik ben een vrouw van 39 jaar en 7,5 week zwanger. In het verleden ziekte van Kroon gehad dus daarom 1e bezoek meteen in het ziekenhuis. Nu ben ik vandaag geweest en zien ze alleen maar een leeg vruchtzakje?! ook met inwendige echo niets te zien. Arts zegt dat het nog te vroeg kan zijn maar met 7,5 week moeten ze het toch al kunnen zien inwendig? Wie heeft hier ervaring mee? Graag snelle reactie goed of slecht moet echt iets weten.
 
Hai,

Ik heb 2 keer een echo rond de 8 weken en bij konden ze inwendig alles zien. De eerst keer was het ook niet goed en de tweede keer wel. Heel veel succes en sterkte.
 
Misschien bedoelde je arts dat je misschien nog geen 7,5 week zwanger bent? (In dat geval heeft hij waarschijnlijk met je afgesproken dat je over een week of 2 tot 4 nog een keer komt voor een echo.)
 
ik heb 2 keer een echo gehad met 6 weken. De 1 keer was er alleen een leeg vruchtzakje te zien. Is na 2 weken verwijderd, want het bleef gewoon zitten. Hele verdrietige gebeurtenis.
De 2e keer was er met 6 weken heel duidelijk een kloppend hartje te zien.
Ik ben dus bang dat het bij jou niet goed is. Tenzij het echt heel pril is.

Veel sterkte!
 
ik ben met 8 weken geweest voor een echo en daar was ook alles al duidelijk te zien,hartje klopte en duidelijk al een mini mini mensje,er zat al vorm in...maar het kan ook zijn dat je korter zwanger bent!!
 
Bij mij was met 6 en een halve week ook een vruchtzakje met boontje erin en kloppend hartje te zien....het heeft wel een minuutje ofzo geduurd voordat het boontje te voorschijn kwam want in eerste instantie leek het zakje ook leeg. Ik hoop dat je gewoon wat korter zwanger bent dan je dacht.

Een arts zegt niet zomaar dat het misschien te vroeg is, dat baseert ie toch ergens op dus houdt moed. Als de dokter ervan overtuigd was dat je 7.5 week was en het zakje was leeg dan had ie je toch niet verteld dat het misschien te vroeg was, toch. Dus, we duimen voor je.

groetjes, Jane 40+2
 
Terug
Bovenaan