Leeg.

Ik zou het even in de gaten houden. Dit kan veel zijn zomaar, krampjes even niet lekker zijn. Als de mini het vaker gaat doen, dan zou je fysio aan kunnen vragen. Voor overtrekken bijv. Overleg even met cb dan kan die altijd meekijken naar het probleem. Maar voor nu leek het vast heel raar en schrikken maar zou niet gelijk in paniek raken.
 
Jaaa precies, het was zeg maar meer dat ik hem omhoog had tegen me aan en hij super snel zijn hoofd naar achter deed, toen kort huilde en meteen weer oké was. En lachen.
Maar nu ben ik meteen super bang dat er iets aan de hand is, kan z'n nekje & hoofd dat wel hebben? 1keertje maar dus moet misschien inderdaad niet meteen in paniek raken.
 
Ze is nu 2 en een beetje mijn meisje, maar de bevalling was niet geheel volgens het boekje, als sterrenkijker met een vacuüm pomp op der voorhoofd, toen der hoofd eruit was draaide ze 180 graden, en hebben ze armpjes moeten luxeren, omdat ze klem zat. ( heb het niet als traumatisch ervaren, gelukkig).

Ze geeft 2 maal 1 paracetemolletje gehad toen. Wel was ik gelijk genezen van het pietpeuterige en niks durven. Dacht als je hoofd in zo'n punt kan staan en je er met zoveel kracht aan je hoofd uitgetrokken kan worden. Dan kunnen ze best wel wat hebben.
 
Terug
Bovenaan