Leeglopen

Hallo allemaal. Zijn er meerdere mensen die om de zoveel tijd de zwangerschap leeglopen.
Ik eet dan normaal hele dag en ineens buikpijn en krampen en dan heel lang op wc gaan zitten en ook regelmatig emmer erbij.

Wat doen jullie dan daarna? of weet iemand of ik het kan voorkomen?

Heb je iets meer informatie? Hoeveel weken ben je zwanger?

Diaree hoort bij zwanger zijn, hormonen zorger ervoor dat je darmen minder werken. Belangrijkste is dat je veel blijft drinken om uitdroging tegen te gaan.

Er staat een emmer bij, bedoel je dan dat je diaree en overgeven tegelijk hebt? Dan is drinken nog belangrijker, zeker met dit warme weer om genoeg vocht binnen te houden. Zelf kon ik er weinig tegen doen helaas :( Het is mega vervelend maar blijf wel goed eten en drinken want verstopping is nog erger (komt ook veel voor bij zwangeren)

Ooo ja ? wat een ellende was dat! De eerste drie maanden durfde ik na het eten de deur niet meer uit. Heeeeeel veel drinken en hopelijk ben je er snel vanaf. Mocht je je toch zorgen maken check het dan even bij je verloskundige ☺️

Ik heb dit trouwens nu met 25 weken nog steeds, maar 1e trimester was het ergst.
Vlak voor de bevalling werd het de vorige keer bij mij ook weer pittig

Terug
Bovenaan